تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۸۶۳۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رتبه پایین آموزش و پرورش خوزستان/ دستگاه های دیگر به کمک بیایند
 معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: رتبه آموزش و پرورش خوزستان پایین و در شأن این استان و فرزندان این مرز و بوم نیست.

  علی حسین حسین زاده عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان در تالار امام رضا شهرک نفت اهواز اظهار کرد: با توجه به عدالت آموزشی مدنظر طی روزهای اخیر مردم از ما می پرسند که چه تعداد از رتبه های برتر خوزستان در کنکور سراسری سال ۹۸ دانش آموز مدارس دولتی و یا روستایی هستند؛ بنابراین توصیه به رعایت عدالت آموزشی برای این است که سهم دانش آموزان مناطق محروم و مدارس عادی از این افتخارآفرینی ها افزایش پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه انتظار تغییر، تحول و ارتقاء فقط در صورتی محقق می شود که دیگر دستگاه ها نیز کنار آموزش و پرورش باشند، افزود: رتبه آموزش و پرورش خوزستان پایین و در شأن این استان و فرزندان این مرز و بوم نیست که برای بهبود جایگاه آن نیاز به برنامه ریزی، توجه بیشتر، شجاعت در تصمیم گیری و کمک بیشتری دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: با دستور استاندار خوزستان طرح جوانه ها در استان برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر اجرا و از میان آنها یک هزار و ۲۰۰ نفر بورسیه و حمایت مالی و معنوی شدند؛ همچنین طرح بازگرداندن دانش آموزان ترک تحصیل کرده به سیستم آموزشی با همکاری آموزش و پرورش و سازمان های مردم نهاد نیز به دستور استاندار خوزستان اجرا شد.

حسین زاده در پایان با تأکید بر لزوم رعایت عدالت آموزشی یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با هیئت دولت فرمودند که پیشرفت و توسعه مطلوب است ولی اگر همراه با عدالت نباشد، دیگر مطلوب نیست.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار