تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۸۶۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای هفت هزار میلیارد ریال پروژه برق منطقه ای خوزستان
 مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: حجم سرمایه گذاری شرکت برق منطقه ای خوزستان برای پروژه های هفته دولت امسال هفت هزار میلیارد ریال در بخش پست و خط است.

محمود دشت بزرگ  بیان کرد: میزان سرمایه گذاری در بخش پست های برق ۲۰ پروژه ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال است؛ همچنین هفت پروژه با ارزش سرمایه گذاری ۷۴۱ میلیارد ریال نیز در دست بهره برداری قرار دارد.
وی ادامه داد: از جمله پست های برق آماده بهره برداری می توان به گام نخست پست ۱۳۲ کیلوولت کیانشهر ، پست سیار ۱۳۲ کیلوولت کارون در اهواز، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت رامهرمز، گام نخست پست ۱۳۲ کیلوولت آنزان ایذه در خوزستان و گام نخست طرح دایم پست ۱۳۲ کیلوولت دنا، گام نخست پست ۱۳۲ کیلوولت چرام و افزایش ظرفیت و تکمیل طرح دایم پست ۲۳۰ کیلوولت ساران در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان پروژه های قابل بهره برداری در بخش خطوط برق  را ۱۱ پروژه با ارزش سرمایه گذاری ۸۹۴ میلیارد ریال خواند و افزود: در این بخش هفت پروژه نیز با ارزش سرمایه گذاری ۲ هزار و ۸۸۴ میلیارد ریال

کلنگ زنی می شود.
دشت بزرگ ادامه داد: با پروژه هایی که در این هفته به بهره برداری می رسند ۶۰۲ مگاولت آمپر به ظرفیت پست ها و ۱۸۸ کیلومتر مدار به طول خطوط شبکه برق این شرکت اضافه می شود.

استاندار خوزستان پیش از این گفته بود: متوسط قطعی برق در خوزستان در سال ۹۵ به ازای هر نفر در استان ۲ هزار دقیقه در سال بود و اکنون در اهواز به حدود ۷۰۰ دقیقه و در سایر شهرستان ها به ۸۵۰ دقیقه در سال رسیده است که باید کاهش یابد.

 با توجه به افزایش دمای هوا، صرفه جویی در مصرف برق ساعت کاری ادارات خوزستان از ۱۹ خرداد تا ۳۱ شهریور امسال از ساعت هفت تا ساعت ۱۳  تعیین شده است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار