تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۸۶۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماهشهر میزبان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور شد
رییس هیات کشتی خوزستان گفت: میزبانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور با تصمیم فدراسیون به خوزستان و شهرستان ماهشهر واگذار شد.

سیدحسین مرعشیان بیان کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور هفته اول مهر امسال به میزبانی ماهشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از هر استان تنها یک تیم در این رقابت ها شرکت می کند گفت: تیم منتخب کشتی فرنگی خوزستان به عنوان تنها نماینده خوزستان در این رقابت‌ها حضور دارد و از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار است.

رییس هیات کشتی خوزستان با اشاره به اینکه مسابقات در ۱۰ وزن برگزار می شود افزود: در این پیکارها بیش از ۱۵۰ کشتی گیر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که نفرات برتر به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی با بیان اینکه ماهشهر از امکانات بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات برخوردار است گفت: ۲ سال گذشته رقابت های بین المللی جام تختی به خوبی در ماهشهر برگزار شد که این موضوع ما را ترغیب کرد تا ماهشهر را برای میزبانی انتخاب کنیم.

قهرمانی خوزستان در المپیاد استعدادهای برتر کشتی فرنگی کشور

مرعشیان در ادامه به قهرمانی تیم کشتی فرنگی نونهالان خوزستان در المپیاد استعدادهای برتر کشور اشاره کرد و گفت: تیم خوزستان با کسب ۶ نشان طلا، پنج نقره و سه برنز و کسب ۲۲۰ امتیاز و بیش از ۱۰۰ امتیاز نسبت به تیم دوم مقتدرانه به مقام قهرمانی دست پیدا کرد. 

وی افزود: سوشیانت مهمدی، علی گورائی کاوسی، محمد عشیری، رضا قیطاسی، حسین باجوروند و محمد عیدی‌زاده قلعه عبدشاهی در این مسابقات به نشان طلا رسیدند؛ همچنین رضا امیدی، ابوالفضل شهونی، علیرضا عبدولی، امیررضا عبدولی و حمیدرضا اسلامی نسب صاحب نشان نقره شدند. ابوالفضل علائی، احمدرضا محسن‌نژاد و امید پایدار نشان برنز این رقابت ها را کسب کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار