تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۸۶۴۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبادان میزبان مسابقه فوتبال با نفت مسجدسلیمان شد
 عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت آبادان از هفته دوم رقابت های لیگ برتر در خانه میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

مظفر شاملی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : فدراسیون فوتبال خواستار به روز کردن برخی تجهیزات و همچنین نصب گیت‌های ورودی و الکترونیکی کردن فروش بلیت‌ در ورزشگاه تختی آبادان است که تاکنون ۸۰ درصد این کارها انجام شده است.

وی افزود: عملیات نصب گیت های ورودی نیز در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شده است که در کمترین زمان ممکن نصب آنها به پایان خواهد رسید.

عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: پس از گزارش عملیات انجام شده در این ورزشگاه به فدراسیون فوتبال شرایط برای میزبانی تیم صنعت نفت آبادان مهیا شده و این تیم در هفته دوم رقابت های لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

شاملی با اشاره به درخواست باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی به تاخیر یک روزه مسابقه فوتبال با نفت مسجد سلیمان گفت: برای آمادگی بهتر میزبانی این دیدار درخواست انجام این دیدار با یک روز تاخیر به فدراسیون فوتبال ارائه شده است و احتمال دارد این بازی به جای روز پنجشنبه هفته جاری در روز جمعه برگزار شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هر ۲ تیم خوزستانی هستند امکان برگزاری این دیدار با یک روز تاخیر وجود دارد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه هفته جاری از هفته دوم رقابت های لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان است.

زردپوشان آبادانی در هفته نخست این رقابت ها با یک گل میزبانش فولاد خوزستان را شکست دادند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار