تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۸۶۴۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب سه امتیاز در گرمای هوای اهواز کار بزرگی است
  سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: گرفتن سه امتیاز آن هم در گرمای هوای اهواز مقابل استقلال خوزستان کار بسیار بزرگی است که به این مهم رسیدیم.

 داوود مهابادی سه شنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به آقای باقری نیا بابت تیم خوبی که دارد تبریک می گویم؛ در نیمه اول بازی دروازه بانمان خیلی خوب کار کرد اما در نیمه دوم هر ۲ تیم بازی پایاپایی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه روی یک موقعیت که شانس هم با ما یار بود توانستیم به گل برسیم اما در کل بچه‌های ما به خوبی تلاش کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

مهابادی گفت: به لحاظ تاکتیکی تیم ما نسبت به هفته قبل پیشرفت خیلی خوبی داشته است و هماهنگی بین بازیکنان ما بهتر شده است، خوشحالم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم، ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که از پتانسیل بالایی برخوردار هستند، بی شک تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و به نتایج آینده امیدوار هستیم.

وی در خصوص تیم استقلال خوزستان گفت: این تیم از بازیکنان خوب و مربی فهیمی برخوردار است که سال ها در لیگ برتر فعالیت می کرد و سابقه قهرمانی در لیگ اول کشور را دارد اگر چه نسبت به فصل قبل بازیکنان بسیاری را از دست داده است.

سرمربی فجر با بیان اینکه هنوز نقاط ضعفی داریم که باید در تمرینات آنها را برطرف کنیم گفت: بازی در این گرما کار ما را سخت تر کرده بود اما به هر قیمتی که شد پیروز میدان شدیم.

وی در خصوص آینده تیمش گفت:  تمام تیم های لیگ یک برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم. هنوز راه درازی در پیش است و از الان نمی توان گفت که ما  به لیگ برتر صعود می کنیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر به سود فجر به پایان رسید.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار