تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۸۶۴۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی استقلال خوزستان: از هواداران عذرخواهی می کنم
 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از تمام هواداران تیم به خاطر این باخت عذرخواهی می کنم و امیدوارم در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

 مجید باقری نیا سه شنبه شب پس از باخت تیمش مقابل فجر سپاسی به خبرنگاران گفت: شرایط ما نسبت به بازی با بادران زمین تا آسمان تفاوت داشت، ما باید در نیمه اول با سه گل از زمین خارج می‌شدیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم. متاسفانه در نیمه دوم یک توپ به طور شانسی وارد دروازه ما شد.

وی گفت: کیفیت کار تیم ما نسبت به بازی اول خیلی خوب بود ولی ما باید برای گل زدن تیممان فکری کنیم، ما فرصت‌های گلزنی بیشماری نسبت به بازی قبل داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم در حالی که حریف از یک موقعیت بادآورده استفاده کرد و به ما گل زد.

باقری نیا گفت: تیم استقلال خوزستان متعلق به هواداران است و آنها همیشه کنار ما بوده و از مشکلات ما آگاه هستند معتقدم باید تیم خود را آماده کنیم تا بتوانیم از این به بعد امتیاز بازی ها را از آن خود کنیم. ما باید به دنبال فوتبالی باشیم که در پایان هر سه امتیاز آن را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه کارت بازی بعضی از بازیکنان ما امروز صادر شد گفت: فردا فرصت نقل و انتقالات تمام می شود و ما تنها می توانیم از سهمیه بازیکن آزاد استفاده کنیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و فجر شهید سپاسی در هفته سوم لیگ یک باشگاههای کشور با برتری یک بر صفر فجری ها به پایان رسید.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار