تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۸۶۴۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین آموزشگاه جواهرسازی خوزستان در آبادان افتتاح شد
 به مناسبت هفته دولت نخستین آموزشگاه طلا و جواهرسازی استان خوزستان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در منطقه آزاد اروند افتتاح شد.

به گزارش  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند روز چهارشنبه در آیین افتتاح این کارگاه آموزشی گفت: آموزشگاه طلا و جواهرسازی زرگران با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای، با اعطای دیپلم بین المللی قابل ترجمه برای آقایان و خانم ها در هر دوره طبق زمان مصوب شده طی ۵۴۲ ساعت، آموزش های لازم را ارائه می دهد.

 قدرت اله طمیمیان با تأکید بر امر مهارت آموزی در ایجاد اشتغال پایدار، گفت: بی شک مهارت آموزی بسیار اثربخش بوده و در شرایط کنونی که با لشکر عظیمی از جامعه بیکار مواجه هستیم می توان از طریق آموزش مهارت های مختلف تولید اشتغال کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند طی بازدید از این کارگاه خاطرنشان کرد: معاونت سرمایه گذاری در سازمان منطقه آزاد اروند به دنبال این است که با همکاری بخش خصوصی در صورت تقاضای سرمایه گذار، پارک طلا و جواهر را در منطقه راه اندازی کند تا تولید کنندگان و فروشندگان این صنف بتوانند ساماندهی شوند.

منطقه آزاد اروند با ۵۰۰ هزار نفر جمعت شهرستان های آبادان و خرمشهر را شامل می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار