تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۸۶۵۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان:
۹۰ درصد بازیکنانمان بومی هستند
سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان گفت: هدف و سیاست باشگاه در این فصل به گونه ای است که ۹۰ درصد تیممان را بازیکنان جوان و بومی تشکیل می دهند. 

  خدیجه پوربهبهانی جمعه پس از باخت مقابل تیم فوتسال ملی حفاری اظهار داشت: بازی امروز مقابل تیم ملی حفاری برای ما سنگین بود و فکر می کنم روی ۲ تیم فشار بسیاری بود. 

وی با بیان اینکه ملی حفاری یک تیم پرمهره است و از بازیکنان ملی پوش و با سابقه بسیاری بهره می برد گفت: بازیکنان تیم ملی حفاری سال های زیادی است که در کنار هم بازی می کنند و این موضوع باعث می شود تا هماهنگی بین آن ها بیشتر شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با بیان اینکه در هفته گذشته تمرینات منظمی داشتیم و براز کسب امتیاز وارد میدان شدیم گفت: در بازی موقعیت هایی خوبی به دست آوردیم اما نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. در نیمه اول ضعیف بودیم و چهار گل از حزیف دریافت کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم فشار زیادی به حریف آوردیم و در ضدحملات موقعیت های زیادی به دست آوردیم ولی در زدن ضربات آخر ضعیف عمل کردیم و موقعیت ها را از دست دادیم.

پوربهبهانی ضمن تبریک این برد به ملی حفاری گفت: تیم ما هفته به هفته از نظر هماهنگی روند بهتری پیدا می کند و به آینده تیم بسیار امیدوار هستم.

وی در خصوص جذب بازیکن گفت: در این خصوص صحبت هایی انجام دادیم و بنا داریم نفراتی را جذب کنیم اما در کل تمام تلاشمان صعود به مرحله پلی آف است.

دیدار تیم‌های حفاری و پالایش نفت با برتری ۶ بر صفر به سود حفاری به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار