تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۸۶۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان:
حمایت هواداران در کسب این پیروزی موثر بود
 سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما باید بگویم که حمایت پرشور هوادارانمان در کسب این پیروزی بسیار موثر بود.

محمد حجت جمعه شب پس از پیروزی تیمش مقابل شهروند ساری اظهار داشت: بازی سنگینی بود چرا که ۲ تیم از لحاظ فنی در سطح بالایی بودند اما خوشحالم که توانستیم با دست پر از میدان خارج شده و شرمنده هوادارانمان نشویم.

وی گفت: ما بعد از پنج هفته اول که توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم در چهار هفته اخیر، سه شکست و یک تساوی کسب کردیم و نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم لذا بچه‌های ما هم قسم شدند تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم.

حجت افزود: با توجه به مصدومیت ۲ بازیکن اصلی تیم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم و از بازیکنانم راضی هستم البته تیم مقابل هم بازی خوب و جنگنده ای انجام داد.

وی ادامه داد: بازی تا چهار دقیقه پایانی مساوی پیش می رفت اما با تلاش بازیکنانمان توانستیم در دقایق آخر ۲ گل دیگر به ثمر برسانیم و پیروز میدان شویم.

سرمربی اهورا افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما نبود سالن مناسب است و تماشاگرانمان از این بابت رنج می برند. با توجه به هوای گرم سالن یکی از هواداران ما در جریان بازی بیهوش شد و به بیمارستان منتقل شد لذا از مسئولین انتظار داریم که سالن ۲ هزار نفری شهرستان را هر چه سریع تر آماده کنند تا مسابقات در آن مکان برگزار شود.

وی در پایان گفت: بازیکنانم در این دیدار فوق العاده ظاهر شدند، آن ها نشان دادند که با دست خالی می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

دیدار تیم های اهورا بهبهان و شهروند ساری با نتیجه ۶ بر چهار به سود اهورا به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار