تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۸۶۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشکسوت فوتبال:
هیچ کدام از سه تیم خوزستانی نمی‌توانند سهمیه بگیرند
 پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: پیش‌بینی من این است که امسال هیچکدام از سه تیم خوزستانی نخواهند توانست به سهمیه آسیایی دست پیدا کنند.

حسن سالمی در ارزیابی از عملکرد سه تیم لیگ برتری خوزستان در دو هفته سپری شده از لیگ برتر کشور، اظهارکرد: تیم‌های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نتوانستند آن‌طور که انتظار می‌رفت، نتیجه بگیرند.

*بعید می‌دانم فولاد به سهمیه آسیایی برسد

وی با اشاره به عملکرد فولاد خوزستان، گفت: فولاد در هفته اول به مصاف نفت آبادان رفت که با توجه به این‌که اسکوچیچ سرمربی نفت در گذشته نیز هدایت فولاد را بر عهده داشت، توانست سه امتیاز بازی را به دست آورد. به نظرم با توجه به این‌که فولاد شاکله اصلی خود را حفظ کرده است، می‌توانست به سه امتیاز برسد و واقعا این انتظار هم می‌رفت. در مجموع فولاد طی دو هفته سپری شده از لیگ نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

این مربی فوتبال ادامه داد: امیدوارم فولاد با نکونام بتواند به نتایج خوبی برسد. هر چند کار سختی پیش‌رو دارد. خریدهای فولاد نسبت به تیم‌های نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان بهتر بوده و انتظار است که نتیجه مثبت بگیرد؛ نتیجه مثبت نیز از نظر ما این است که این تیم بتواند با توجه به خریدهایی که داشته است، سهمیه آسیایی را کسب کند.

وی با بیان این‌که بعید می‌دانم امسال فولاد بتواند به سهمیه آسیایی برسد، گفت: هر چند گذشت دو هفته از فصل نوزدهم نمی‌تواند گویای عملکرد یک تیم باشد، اما می‌توان یکسری مسائل را پیش‌بینی کرد. از نظر من تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال، شهر خودرو و تراکتورسازی، جزو تیم‌های اول تا چهارم لیگ خواهند شد و سایر تیم‌ها و به ویژه تیم‌های خوزستانی باید برای ماندن در جدول تلاش کنند.

*نفت مسجدسلیمان نسبت به فصل قبل شرایط بهتری خواهد داشت

سالمی در ارزیابی از تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان نیز خاطرنشان‌کرد: با توجه به این‌که نفت تاکنون دو امتیاز کسب‌ کرده، خیلی خوب نتیجه گرفته است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و مسجدسلیمان مانند فصل گذشته فانوس به دست نباشد. به نظرم این تیم می‌تواند نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داشته باشد.

وی با بیان این‌که حضور تارتار در نفت‌مسجدسلیمان به بهتر شدن شرایط این تیم کمک می‌کند، افزود: بازیکنانی که جذب شده‌اند نیز می‌توانند در بهبود شرایط نفت تاثیرگذار باشند. این بازیکنان بهتر از بازیکنان فصل گذشته هستند.

*نفت آبادان می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد

این کارشناس فوتبال درباره نفت‌ آبادان نیز گفت: نفت آبادان با کسب چهار امتیاز توانسته خود را ثابت کند و نشان دهد که امسال می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد. اما با توجه به سوابقی که نفت آبادان دارد، بعید می‌دانم که این تیم بتواند جزو چهار تیم باشد. البته به عنوان یک خوزستانی آرزویم این است که یکی از سه تیم خوزستانی بتواند حداقل سهمیه آسیایی کسب کند تا شعار خوزستان مهد فوتبال است، به واقعیت تبدیل شود.

وی خاطرنشان‌کرد: در مجموع پیش‌بینی من این است که امسال هیچکدام از سه تیم خوزستانی نخواهند توانست به سهمیه آسیایی دست پیدا کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار