تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۸۶۶۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فشار تیم روی من است
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال گذشته بهترین بازیکن زمین و تیم بودم، الان هم فشار تیم روی من و چند بازیکن دیگر است، سعی می‌کنم در بازی‌های آینده جبران کنم.
 میلاد جهانی هافبک تیم صنعت نفت آبادان در خصوص تساوی خانگی تیمش در دیدار هفته دوم مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه نبض کار را از دست دادیم.

وی افزود: طبیعی است که تیمی که صاحب گل می‌شود می‌خواهد از داشته خود حفاظت کند ولی بازی از کنترل ما خارج شد.

هافبک تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در آغاز نیمه دوم باری را خوب آغاز کردیم اما در ادامه تیم حیف رفته رفته توپ و میدان را از آن خود کرد.

جهانی با اشاره به از دست دادن دو موقعیت مسلم گلزنی در دقایق پایانی و وود دیر هنگام این بازیکن به بازی، یادآور شد: نظر مربی بود که در دقایق پایانی وارد بازی شوم، در حال حاضر شرایطی به وجود آمده که فشار زیادی روی من است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بهترین بازیکن زمین و تیم بودم، الان هم فشار تیم روی من و چند بازیکن دیگر است، سعی می‌کنم در بازی‌های آینده جبران کنم.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در خصوص تعطیلی یک ماهه لیگ برتر گفت: این تعطیلات می‌تواند به نفع تیم ما باشد، چون بازیکنان جدید می‌توانند با انجام کارهای تاکتیکی به هماهنگی بهتری با تیم برسند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار