تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۸۶۶۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناسایی بسترهای ایجاد فساد در کشور
معاون مرکز حراست وزارت کشور بر لزوم شناسایی بسترهای ایجاد نارضایتی عمومی و فساد در کشور تأکید کرد.
  احمد مرادی در دیدار با استاندار سمنان، با ابراز خرسندی از حضور در استان سمنان اظهار کرد: صیانت از کارکنان اجرایی هزینه‌ها را به‌شدت کاهش داده و از منابع انسانی وزارت کشور حفاظت می‌کند.

وی شناسایی بسترهای نارضایتی عمومی و ایجاد فساد در مجموعه را از اولویت‌های کاری مرکز حراست وزارت کشور عنوان و بیان کرد: تلاش می‌کنیم با هماهنگی مدیران و کارکنان، این بسترها را از بین ببریم.

استاندار سمنان نیز در دیدار با معاون مرکز حراست کشور گفت: اگر فرآیند جذب نیروها در مجموعه‌های اجرایی کشور بر اساس صلاحیت‌ها و نظارت‌های لازم صورت گیرد، بی‌شک بسیاری از مشکلات به وجود نخواهد آمد.

علی‌رضا آشناگر با تأکید بر اهمیت نقش حراست در حفظ و صیانت از مجموعه ادارات و کارکنان اجرایی کشور گفت: خوشبختانه نیروهای مجموعه حراست از افراد باتجربه، دارای صلاحیت و باانگیزه بوده و در چند سال گذشته کشور ما با مشکل خاصی در این زمینه مواجه نشده است.

استاندار سمنان حفاظت از اسناد را به‌عنوان یک اقدام جدی و اساسی مسؤولان حراست مورد توجه قرارداد و گفت: اسناد اداری از جمله مواردی است که در صورت کم‌توجهی می‌تواند منجر به سوءاستفاده برخی افراد شود و لازم است تا مجموعه حراست با توجه دقیق به این نکته، نهایت اهتمام و دقت خود را در حفاظت از این استاد معطوف دارد.

آشناگر با اظهار رضایت از عملکرد موفق مجموعه حراست استانداری سمنان و با تأکید بر نقش مهم و مؤثر حراست در برخی تصمیم‌گیری‌های اداری یادآور شد: توجه در تکمیل چارت نیروی انسانی و همچنین ارائه مشوق‌های لازم از سوی وزارت کشور می‌تواند در موفقیت بیشتر این مجموعه مؤثر بوده و دلگرمی همکاران را افزایش دهد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار