تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۸۶۷۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روپایی‌زن خوزستانی: کنار پل کابلی اهواز تمرین می‌کنم/مسوولان فقط می‌گویند چشم!


روپایی‌زن خوزستانی با گله‌مندی از بی‌توجهی مسوولان و تنها دادن وعده حمایت از او، گفت: مکانی برای تمرین ندارم و کنار پل کابلی اهواز تمرین می‌کنم.

عبدالجمال مقدم  با گله‌مندی از مسوولان به دلیل عدم توجه و رسیدگی به وی، اظهار کرد: قرار است مسیر اهواز تا کربلا را با روپایی زدن طی کنم و همچنین رکورد روپایی در کامیون در حال حرکت و 50 کیلومتر روپایی متوالی را به ثبت برسانم ولی همچنان مسوولان من را نادیده می‌‌گیرند و حمایتی از من ندارند.

وی با بیان این‌که مکانی برای تمرین ندارم و کنار پل کابلی اهواز تمرین می‌کنم، گفت: البته این‌جا هم دیگر نمی‌توانم تمرین کنم زیرا چند روز پیش مسوولان شهرداری با من درگیر شدند و اعلام کردند که دیگر حق نداری برای تمرین به این‌جا بیایی و نمی‌دانم چرا به جای این‌که حامی من باشند، به این صورت رفتار می‌کنند.

روپایی‌زن خوزستانی عنوان کرد: هیچ مسوولی از من حمایت نمی‌کند؛ چندین بار به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، هیات ورزش‌های همگانی استان و اهواز، استانداری، دانشگاه شهید چمران، شهرداری اهواز، شرکت‌ نفت، باشگاه فولاد و فرمانداری اهواز رفتم و درخواست حمایت داشتم ولی آن‌ها فقط می‌گویند چشم و وعده می‌دهند.

وی بیان کرد: واقعا نمی‌دانم باید چه کار کنم. در حالی در خوزستان با من به این‌گونه رفتار می‌شود که استان‌‌ها دیگر برای استعدادهای‌شان شرایط لازم را فراهم و از آن‌ها حمایت می‌کنند.

مقدم گفت: من تا چه زمانی باید سکوت کنم و حرفی نزنم؟ هدف من ورزش کردن است و نیاز به حمایت دارم. واقعا مسوولان رفتار خوبی با من ندارم و از آن‌ها گله‌مند هستم. حتی با وزارت ورزش و جوانان نیز تماس گرفتم تا آن‌ها در جریان وضعیت و عدم حمایت مسوولان ورزش استان از من باشند اما هنوز جوابی دریافت نکرده‌ام.

وی عنوان کرد: من برای نام خوزستان تلاش می‌کنم و زحمت می‌‌‌کشم ولی جالب است که مسوولان من را نایده می‌گیرند و حمایت نمی‌کنند.

این ورزشکار گفت: من زندگی‌ام برای این‌کار گذشته‌ام و درست است که کسی از من حمایت نمی‌کند ولی من باز به دنبال این هدف بزرگ می‌روم و ناامید نمی‌شوم. اصلا از این همه پیگیری خسته نشده‌ام و باز هم پیگیری می‌کنم تا جواب بگیرم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار