تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۸۶۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پدیده گرد و خاک موقت تا اواخر هفته بر خوزستان حاکم است
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امروز(۱۲ شهریورماه) تا روز پنج‌شنبه(۱۴ شهریورماه) برای ساعاتی احتمال رخداد پدیده گرد و خاک موقتی و کاهش دید افقی در مناطق یاد شده وجود دارد.
 محمد سبزه‌زاری  درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: با توجه به خروجی مدل‌های پیش یابی، از امروز(12 شهریورماه) تا روز پنج‌شنبه(14 شهریورماه) شاهد وزش بادهای متوسط تا شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای در مناطق جنوبی، جنوب شرقی، غربی و قسمت هایی از مرکز استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: با بررسی نقشه‌های پیش یابی تا روز یکشنبه(10 شهریورماه) هفته آینده همچنان شاهد جنوبی بودن جریانات جوی و افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی، جنوبی و مرکزی استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره سیر صعودی یا نزولی دمای هوای خوزستان، خاطرنشان کرد: تا روز یکشنبه(10 شهریورماه) هفته آینده روند افزایش 1 تا 2 درجه ای دما مورد انتظار است.

وی عنوان کرد: از امروز(12 شهریورماه) تا روز پنج‌شنبه(14 شهریورماه) برای ساعاتی احتمال رخداد پدیده گرد و خاک موقتی و کاهش دید افقی در مناطق یاد شده وجود دارد.

سبزه‌زاری گفت: روند کاهش دما تا فردا ادامه خواهد داشت و سپس در روز پنجشنبه(14 شهریورماه) افزایش 1 تا 2 درجه‌ای دما مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در شبانه‌ روز گذشته امیدیه با 49.1 و ایذه با 19.8 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق گزارش شده‌اند، ادامه داد: حداکثر دمای اهواز به 47.5 و حداقل نیز به 33.1 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار