تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۸۶۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ظرفیت فرهنگی کشور برای مقابله با شبیخون فرهنگی به کار گرفته شود

 نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: از ظرفیت‌های فرهنگی کشور برای مقابله با شبیخون‌ فرهنگی دشمنان و خنثی سازی طرح‌های آنان استفاده شود.

  فریدون حسنوند شامگاه پنجشنبه در نشست هماهنگی محرم در ساختمان کوثر فرمانداری اندیمشک ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم حسینی (ع) اظهار کرد: کلیه مدیران در نظام اسلامی در خیمه اباعبدالله حسین (ع) دارای تکالیفی هستند.

وی، اقدامات خبیثانه دشمنان و استکبار جهانی در یک سال اخیر را پر رنگ‌تر از گذشته دانست و افزود: عده‌ای به دنبال مدیریت سکولار بوده و در این زمینه به مسئولان هجمه وارد آورده و مدیر نظام اسلامی باید فارغ از این مباحث به تکالیف خود در خدمت به دوستداران اهل بیت (ع) را انجام دهد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از ظرفیت‌های فرهنگی کشور برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان و خنثی سازی طرح‌های آنان استفاده شود.

وی افزود: طراحی تجمعات، ایجاد شبهات در مسائل دینی و ایجاد سوال بی‌پایه از تلاش‌های دشمنان ایران و اسلام است که باید با بهره از گفتمان اسلامی و ظرفیت فرهنگی جامعه، اقدامات دشمنان را خنثی کرد.

حسنوند با تاکید بر حضور دستگاه‌های خدمت‌رسان برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی (ع) تصریح کرد: دستگاه‌های خدمت‌رسان، شهرداری، نیروی انتظامی و سایر نهادها و ارگان‌ها برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی (ع) مهیا شوند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: آئین تجمع یوم العباس (ع) با حضور پرشور جوانان انقلابی اندیمشک در روز تاسوعای حسینی (ع) برگزار و از رسانه ملی پخش می‌شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار