تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۶۹۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت دزفول:
اعتماد به جوانان و دانشمندان ایرانی راه برون رفت از مشکلات کشور است
  امام جمعه موقت دزفول با اشاره به تحریم ها و فشارهای غرب علیه ایران گفت: اعتماد به جوانان و دانشمندان ایرانی راه برون رفت از مشکلات کشور است.

 حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهرستان افزود:  باید به برخی از سیاستمداران گوشزد کرد که زیاد به دنبال مذاکره نباشند زیرا طبق تجربه این کار هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها و اروپایی ها عملا از برجام خارج شده اند، گفت: به گفته آمریکایی ها، ایران شرکت پژو فرانسه را از ورشکستگی نجات داده ولی این شرکت اکنون تمام همکاری های خود را با ما قطع کرده است.

حجت الاسلام خسروپناه افزود: بعد از قطع همکاری پژو، دانشمندان ایرانی توانستند پژو ۳۰۱ را به طور کامل در داخل کشور تولید کنند که این موضوع توان بالای این دانشمندان را نشان می دهد لذا باید بیشتر به آنها بها داده شود.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه مقاومت، جریان استکبار را به ذلت کشانده است، اظهار داشت: حمله موشکی غافلگیرانه حزب الله لبنان به یک خودروی نظامی صهیونیستی باعث هلاکت و مجروحیت تعدادی از سربازان اسرائیلی شد.  

وی با بیان اینکه این قدرت حاصل مقاوت است، افزود: انصارالله یمن نیز به همین شکل آمریکا و سایر کشورها را به سمت مذاکره کشاندند.

حجت الاسلام خسروپناه ادامه داد: استکبار ابتدا با اسلحه وارد عمل می شود و در صورت شکست، مذاکره را برای رسیدن به اهداف خود در پیش می گیرد؛  در نهایت پس از نتیجه نگرفتن، عقب نشینی می کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: این فریضه باید با رعایت ضوابط شرعی و شناسایی منکر و معروف انجام شود.

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول در استان خوزستان برتر شناخته شده است، افزود: این ستاد باید به فکر ایجاد یک ساختار امر به معروف و نهی از منکر باشد تا بتواند از درخواست های نامشروع در ساختار اداری جلوگیری کند.

امام جمعه موقت دزفول گفت: مسئولان کارآمد، قوی و متدین باید در دستگاه های اجرایی منصوب شوند در غیر این صورت ایجاد فساد قطعی است.

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید مسائل شهرستان را دیده بانی کند،  افزود: مدیری که با کار غیراخلاقی به فکر آبروی خود نیست به فکر آبروی مردم نیز نخواهد بود.

حجت الاسلام خسروپناه با بیان اینکه دزفول برای اشرار نا امن شده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی، دادستانی و آگاهی دزفول با مجاهدت و زحمات خالصانه به خوبی با فسادها، انحرافات و رفتارهای خشونت آمیز برخورد قاطع می کنند که جای قدردانی دارد.

وی با تقدیر از هیات های عزاداری که با اخلاص و شور و شعور حسینی جلسات حسینی را برگزار می کنند،  اظهار داشت: در آیین های عزاداری مزاحمت برای مردم ایجاد نشود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار