تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۸۶۹۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
رفع کامل تحریم‌های ظالمانه محور مطالبات مسئولان باشد
 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: رفع کامل تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران باید محور مطالبه مسئولان از کشورهای اروپایی باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اهواز افزود: برخی شواهد گویای تکرار برجام است اما نباید از تجربه تلخ برجام غافل شد.
وی با تاکید بر لزوم توجه به توصیه های رهبری و دلسوزان نظام گفت: تضمینی برای بازگشت پول فروش نفت وجود ندارد و به نظر می رسد که قرار است در قبال پول نفت، کالا و غذا بدهند.
امام جمعه اهواز اظهار داشت: توجه به سیره ائمه اطهار(ع) و قیام عاشورا در حیات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همواره مورد توجه بوده است؛  امام حسین (ع) با گذشتن از مال، جان، فرزند و اصحابش در مقابل زورگویان مقاومت کرد.
وی سازش نکردن با استکبار را نخستین پیام حادثه عاشورا دانست و افزود: انقلاب اسلامی با سرلوحه قرار دادن قیام عاشورا توانست استبداد داخلی را شکست دهد و نبرد با استکبار خارجی را در دستور کار قرار دهد.
حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه ایستادگی در مقابل استکبار هزینه دارد، گفت: نباید در برابر دشمن ترس به دل راه داد زیرا ترس از خصائل منافقان است.
وی افزود: آمریکا و اروپا در مسائلی مانند کاهش قدرت ایران در منطقه و جلوگیری از دستیابی حزب الله به انرژی هسته ای استراتژی مشترک دارند و تفاوت آنها در تاکتیک ها و روش ها است.
امام جمعه اهواز گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله و سیل احتمالی باید اندیشیده شود تا بار دیگر خسارت‌هایی مانند سیل امسال به مردم خوزستان تحمیل نشود.
وی با تاکید بر لزوم استحکام بخشی سیلی بندها افزود: لایروبی رودخانه ها و کانال ها مورد توجه قرار گیرد و دولت درصورت نیاز به اعتبار، پیگیری لازم را انجام دهد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: استان خوزستان باوجود منابع بسیار اما دچار محرومیت است و تا زمانی که اراده ملی نباشد نمی توان مشکلات موجود را رفع کرد.
وی افزود: به زودی فراخوانی برای حضور جهادی نیروهای سازندگی و تشکیل قرارگاه بزرگ فرهنگی داده می شود تا فاصله ظالمانه خوزستان با سایر استانها برداشته شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار