تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۸۶۹۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
مبارزه با فساد مطالبه نخست مردم از قوه قضاییه است
 امام جمعه آبادان دغدغه و مطالبه نخست مردم از قوه قضاییه را مبارزه با فساد اقتصادی عنوان کرد و گفت: قوه قضاییه در حال جمع کردن سفره مفسدان اقتصادی است.

 حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان با بیان اینکه در موضوع برجام نباید به اروپایی‌ اعتماد کرد، اظهار داشت: همانطور که گذشته اروپایی‌ها حاکی از بی‌ وفایی به عهد و همسویی آنها با آمریکاست از این به بعد نیز این کشورها در روابط سیاسی با ایران اسلامی جز همراهی با دشمن شماره یک ملت ایران عمل نخواهند کرد.

وی افزود: هدف اروپایی‌ها افزایش فشار بر ملت ایران برای دستیابی به اهداف مشترک خود با آمریکا در جهت مقابله با روند رو به رشد انقلاب و نظام اسلامی است.

خطیب جمعه آبادان گفت: مردم و مسئولان ما باید اروپایی‌ها را به این باور برسانند که در گام سوم  ایران و در پاسخ به خروج آمریکا از برجام  اقدامات شدیدتری  صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: غرب زدگان و نفوذی ها، به دولتمردان نشانی غلط مذاکره می‌دهند ولی باید بدانند مذاکره مجدد با اروپا برای مردم و مسئولان قابل‌قبول نخواهد بود.

وی عدم اطمینان به آمریکا و اروپا را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و افزود: همه ما در حوزه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی پیرو رهنمودهای ایشان هستیم و دولت باید به فرمایشات کلیدی رهبر انقلاب عمل کند.

خطیب جمعه آبادان گفت: هدف اروپا و آمریکا تضعیف ایران است و آمریکا خواهان مدیریت موشکی ایران است.

وی برخورد جدی تر  قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی را خواستار شد و گفت: دغدغه اصلی ایران فساد اقتصادی است و باید مفسدان گردن کلفت را نابود کرد، مردم و مسئولان حامی قوه قضاییه برای ریشه‌کنی فساد اقتصادی در جامعه باشند و کمک کنند.

خطیب جمعه آبادان گفت: انتظار مردم این است که دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی ملاحظه هیچ مقامی را نکرده و بداند که ملت ایران پشتیبان آنهاست.

وی به آیین های ماه محرم نیز اشاره کرد و گفت: تسلیم در برابر امر الهی از درس های مکتب سیدالشهدا (ع) است،  سازش ناپذیری و ایستادگی در مقابل دشمنان  بزرگترین درس مکتب عاشورا به بشریت است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور اظهار داشت: اقتدار و استقامت امام حسین (ع) و یاران با وفایش راه و رسم آزادگی و صبر را در طول تاریخ به نمایش گذاشت، مردم ایران با پیروی از امام حسین (ع) در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار