تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۸۶۹۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضرورت تعامل بیش از پیش شرکت‌های بهره‌بردار با محیط پیرامونی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تعامل بیش از پیش شرکت‌های بهره‌بردار تابع این شرکت را با محیط پیرامونی خواستار شد و بر اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به بهترین شکل ممکن تأکید کرد.

  احمد محمدی با تاکید بر اجرای مسولیت‌های اجتماعی از سوی شرکت‌های نفتی اظهار کرد: در جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران وضعیت تأسيسات و پروژه‌های در دست اجرا بررسی و همچنین بر تسريع در انجام اين پروژه‌ها تأكيد شد.

وی افزود: اگرچه رسالت ما حفظ و صیانت از سرمایه ملی نفت در جهت افزایش توان اقتصادی است اما مجموعه شرکت‌های بهره‌بردار باید ضمن اجرای وظایف محوله تمام تلاش و سعی خود را در جهت تعامل و اجرای مسؤلیت‌های اجتماعی به بهترین شکل ممکن به کار گیرند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: تعامل بیش از پیش شرکت‌های بهره‌بردار تابع این شرکت با محیط پیرامونی دارای اهمیت است و در این زمینه این شرکت‌ها باید در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به بهترین شکل عمل کنند.

وی با تاکید بر رعایت ایمنی و حفاظت از تاسیسات خاطرنشان کرد: امانتی که امروز در دست ما است متعلق به ملت ایران است و در این زمینه وظیفه سنگینی در راهبری این تاسیسات و حفظ آن‌ها متوجه ما است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار