تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۸۶۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمیته انضباطی رای نهایی بازی ملی حفاری و سوهان محمدقم را اعلام می‌کند
 سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: کمیته انضباطی پس از بررسی گزارشات ناظر بازی و داوری بازی بین تیم‌های ملی حفاری و سوهان محمدقم ، رای خود را در خصوص نیمه تمام ماندن بازی اعلام می‌کند.

یعقوب مراقی در پاسخ به این پرسش که مقصر جنجال به وجود آمده در بازی جمعه شب چه کسی بود، افزود: معتقدم مقصر اصلی بازی دیشب داور بود که نگذاشت جریان بازی ادامه پیدا کند.داور شرایط لازم برای این بازی را نداشت و مدام بازی را قطع می‌کرد و روی تمام صحنه‌ها واکنش نشان می داد.

وی مدعی شد: در بازی فوتسال، اعتراض جزیی از بازی است اما بازیکنان ما هر موقع کوچکترین اعتراضی می کردند با کارت داور رو به رو می شدند من به داور گفتم که کارتان را به همین شکل ادامه دهید که در حرکتی عجیب من را از زمین اخراج کرد در حالی که به گفته مسئولان حاضر در بازی این موضوع جای اخراج نداشت.

وی ادامه داد: این موضوع از سوی مدیرعامل باشگاه در نامه‌ای به سازمان لیگ پیگیری می شود و باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی باشیم. نماینده و دبیرکل فدراسیون در بازی دیشب حضور داشتند و آنها هم دیدند که شرایط مهیا بازی بود و حتی به داور هم اعلام کردند اما داور تشخیص داد که با این شرایط ادامه بازی انجام نشود.

مراقی گفت: اگرچه ما ۲ بر یک از حریف عقب بودیم اما چندین دقیقه به پایان بازی زمان داشتیم و می توانستیم بازی را به نفع خود به پایان برسانیم یا اینکه با گل‌های بیشتر بازی را واگذار کنیم در کل ۲ تیم خوب بازی می کردند و موقعیت‌های زیادی داشتند اما داور بازی را به سمتی برد که با اعتراض هواداران همراه شد و قشنگی و جذابیت بازی را از بین برد.

به گزارش ایرنا دیدار تیم های ملی حفاری و سوهان محمد قم از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال جمعه شب در اهواز برگزار شد و در حالی که بازی ۲ بر یک به سود تیم سوهان محمدقم پیش بود، داور به دلیل اعتراضات بیش از حد هواداران ملی حفاری بازی را متوقف کرد تا این مشکل برطرف شود. با وجود اینکه مسئولان حاضر در مسابقه نظم سالن را برقرار کردند اما داور حاضر به انجام ادامه بازی نشد و بازی را نیمه تمام اعلام کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار