تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۸۶۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان مرکز خدمات جامع سلامت شوشتر را افتتاح کرد
مراسم بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شیخ حسین با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان شوشتر برگزار شد.
مراسم بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شیخ حسین امروز  با حضور استاندار خوزستان، گیلانی نماینده مردم، فرماندار و رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر و جمعی از اهالی و مسئولان برگزار شد. فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در این مراسم اظهار داشت: اعتبار ساخت و تجهیز این مرکز بیش از 14 میلیارد ریال بوده و با زیربنای بیش از 530 متر مربع بنا شده است.

 وی با بیان اینکه ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شیخ حسین از پروژه‌های تفاهم نامه ای میان استانداری خوزستان، وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی بوده و امروز برای خدمت به مردم به بهره برداری می‌رسد، ادامه داد: این مرکز جمعیت  4 خانه بهداشت را تحت پوشش دارد و در مجموع 4 هزار و 609 نفر و بیش از 900 خانوار از خدماتی نظیر ویزیت پزشک، داروخانه، خدمات مامایی، تغذیه، بهداشت محیط و دندانپزشکی در این مرکز بهره مند می‌شود.

گفتنی است؛ غلامرضا  شریعتی استاندار خوزستان نیز در سخنانی از خدمات و تلاش‌های ابول نژادیان رئیس دانشکده علوم پزشکی، سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، مهندس پنبه دانه پور فرماندار شوشتر، مردم و مسئولین منطقه شعیبیه تشکر کرد و از پرداخت خسارت سیل به کشاورزان شعیبیه و اصلاح راه های این بخش در آینده نزدیک خبر داد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار