تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۸۶۹۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید استاندار خوزستان از روند احداث کارخانه آجر و سفال در شوشتر
استاندار خوزستان ، نماینده شوشتر و گتوند و فرماندار این شهرستان از روند احداث کارخانه آجر و سفال سیکا در شوشتر بازدید کردند.
این شرکت یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین کارخانه‌های آجرسازی در ایران و منطقه خاورمیانه است که با اعتبار 450 میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی در این شهرستان احداث می‌شود. طرح احداث این کارخانه از ده سال گذشته مطرح شده بود که  پیگیری های سرمایه گذار به نتیجه‌ای نرسید.

با راه اندازی این مجموعه صنعتی، در فاز نهایی به طور مستقیم بیش از 150 نفر نیرو به کار مشغول می‌شوند و برای حدود 800 تا 1000 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می‌شود. با بهره برداری از فاز اول این شرکت، روزانه 3000 متر مربع انواع پانل‌های ساختمانی تولید می‌شود.

همچنین در فاز دوم ، روزانه 150 هزار عدد انواع بلوک ( پوروتونی قفل دار و مقاوم در برابر زلزله و کاملا عایق) و دیگر محصولات سفالی مورد نیاز صنعت ساختمان شامل کف پوش معابر ، دیوارهای جداکننده در این شرکت تولید می‌شود. محصولات این شرکت در نمای بیرونی و درونی ساختمان‌ها، کف پوش فضاهای سرپوشیده و روباز، نمای بیرونی و داخلی استخرها ، پوشش دیواره تونل ها و پل ها ، دیواره حفاظتی بزرگراه ها، مرمت و بازسازی اماکن تاریخی کاربرد دارد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار