تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۸۷۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کل دادگستری خوزستان:
قوه قضاییه باید با بدنه جامعه ارتباط داشته باشد
رییس کل دادگستری خوزستان گفت: قوه قضاییه باید با بدنه مردم ارتباط داشته باشد تا مردم دستگاه قضایی را از خود جدا ندانسته و با این قوه همکاری های تنگاتنگ داشته باشند.

حجت الاسلام صادق مرادی در نخستین نشست شورای معاونان دادگستری خوزستان افزود: دادگستری با همه وجود با به کارگیری همه امکانات خود و ظرفیت های موجود و دارا بودن مدیران و قضات ارزشمند و کارکنان شریف، با فساد در همه ابعاد آن از جمله مفاسد اقتصادی مبارزه بی امان می کند و هیچ گونه ترحمی نسبت به مفسدین روا نخواهد داشت.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه های تحولی دستگاه قضایی، بتوان به بهترین سبک و روش به نظام اسلامی و مردم شریف ایران  خدمت کرد.
رییس کل دادگستری خوزستان به تاکیدهای رییس قوه قضائیه در خصوص احقاق حقوق عامه، اصلاحات درون قوه قضائیه، مبارزه قاطعانه با فساد و همچنین تحول در دستگاه قضایی اشاره کرد و ادامه داد: به زودی جزییات رسیدگی به پرونده های مهم مفاسد اقتصادی و همچنین سایر پرونده ها از جمله پرونده حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ اهواز به اطلاع مردم شریف خواهد رسید و به مردم اطمینان می دهیم که با تمام وجود در راه بسط عدالت و احقاق حق بخصوص حقوق عامه اقدام های اساسی را به عمل آوریم.
حجت الاسلام مرادی گفت: در دادگستری خوزستان بر روی مردم شریف استان باز است و همه مدیران این دستگاه در حوزه کاری خود در خدمتگزاری به مردم آماده و پاسخگو هستند.
وی بیان داشت: شأن و جایگاه رفیع قضات و کارکنان دادگستری خوزستان در همه تصمیم گیری ها لحاظ می شود و مجموعه مدیریت دادگستری استان خوزستان نیز ، در خدمتگزاری به آنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
در ادامه این نشست اعضای شورای معاونان دادگستری خوزستان در مورد موضوع‌های مختلف مطالبی بیان کردند.

ارتباط مستقیم با رئیس کل دادگستری خوزستان فراهم شد
با راه اندازی خط تلفن همراه به شماره ۰۹۰۲۷۷۸۱۷۲۲، از این پس شهروندان خوزستانی می‌توانند شکایت ها یا گزارش های خود را در خصوص مسایل قضایی استان از این طریق به اطلاع رییس کل این دادگستری برسانند.
همچنین برنامه های سروش، گپ و ایتا با همین شماره، آماده دریافت گزارش های مردمی به صورت مستند می باشد.

حجت الاسلام صادق مرادی که پیش از این رئیس دادگاه ویژه روحانیت خوزستان را برعهده داست مرداد ماه گذشته در حکمی از سوی حجت الاسلام ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه به عنوان رییس کل دادگستری خوزستان منصوب شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار