تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۸۷۰۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماهشهر میزبان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ شد
  رییس هیات کشتی خوزستان گفت: پس از رایزنی‌های فراوان و با موافقت استاندار، میزبانی رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ به ماهشهر واگذار شد.

سید حسین مرعشیان اظهار داشت: پیش از این، پیشنهاد میزبانی این مسابقه‌ها در خوزستان توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان به فدراسیون ارائه شد که پس از تایید آقای دبیر رییس فدراسیون، با این تصمیم موافقت شد و شهرستان ماهشهر میزبان این رقابت‌ها است.

وی با بیان این که میزبانی خوب رقابت‌های بین المللی جام تختی و جام باشگاه‌های جهان در این تصمیم بسیار موثر بود، افزود: در گرفتن این میزبانی استاندار و مدیرکل ورزش استان نقش پر رنگی داشتند البته از اکنون باید خود را آماده این مسابقات بسیار مهم کنیم.

مرعشیان با اشاره به این که مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ در آذرماه ۹۸ برگزار می شود گفت: پیش از این رقابت ها و در اواخر شهریورماه مسابقات جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ برگزار می شود که هشت تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی را دریافت می کنند. 

وی در پایان گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها انجام می دهیم و امیدواریم این مسابقات فرصتی برای درخشش کشتی گیران خوزستانی باشد. 

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: بی شک خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران محسوب می شود و همواره کشتی گیران بسیاری از این استان در تیم های ملی حضور داشته و برای جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرینی کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار