تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۸۷۰۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقه ملی عکس سیلاب برگزار می‌شود
 معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با اعلام انتشار فراخوان مسابقه ملی عکس سیلاب گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه ، پانزدهم مهرماه سال جاری است.

عبدالرحیم هوشمند با بیان این که زمان داوری و اطلاع‌رسانی  این مسابقه ۱۸ مهرماه  سال جاری تعیین شده است اظهار داشت: در آبان امسال برگزیدگان مسابقه اعلام می‌شوند و نمایشگاهی از این عکس‌ها برپا خواهد شد.

وی  هدف از برگزاری مسابقه ملی عکس سیلاب را ثبت آسیب‌های سیلاب بهار امسال به شهرها و روستاهای کشور، نمایش ایثار و مسئولیت‌پذیری هم‌میهنان در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و سندنگاری بحران سیل عنوان کرد و گفت: این مسابقه با همکاری اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، شبکه ملی جامعه و دانشگاه (دفتر خوزستان) و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این که حضور برای همه عکاسان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای دانشگاه‌های سراسر کشور در این رویداد آزاد است و هیچ‌گونه محدودیتی برای ابزار عکاسی شامل دوربین عکاسی یا تلفن همراه وجود ندارد گفت:  عکاسان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی می‌توانند آثار خود را در همه بخشهای مستند، به‌ویژه با رویکرد مشارکت و کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان، تخریب محیط زیست، تلاش برای مهار سیلاب و آسیب‌های وارده به شهر و روستاها و زیرساخت‌ها و صنعت و کشاورزی، ارائه دهند.

وی در پایان ضمن دعوت به علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه بیان کرد: شرکت کنندگان برای آگاهی بیشتر از سایر شرایط شرکت در مسابقه و چگونگی ارسال آثار به دبیرخانه، می‌توانند به سامانه جامع معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به نشانی http://farhangi.scu.ac.ir مراجعه و بخش فراخوان مسابقه ملی عکس سیلاب را مطالعه کنند.

 سیدعباس میرهاشمی، حسن غفاری، ساتیار امامی، حسن جلودار، مجید رمضان پور اصفهانی  داوران این مسابقه ملی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار