تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۸۷۰۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار گتوند بر آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی تاکید کرد
  فرماندار گتوند در آستانه سال تحصیلی جدید از همه ادارات،دستگاه های اجرایی، شوراها و دهیاران خواست،برای آماده سازی مدارس برای تحصیل دانش آموزان، آموزش و پرورش را یاری کنند.

  عبدالرضا احسانی نیا روز شنبه در نشست شورای پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان گتوند در سالن اجتماعات فرمانداری درخصوص بازگشایی مدارس اظهار کرد: ادارات، دستگاه های اجرایی، شوراها، دهیاران و دیگر نهادها شرایط را برای تحصیل دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی فراهم کنند.
وی ادامه داد: با توجه به دوری دانش آموزان از محیط آموزش و فضای مدرسه، برنامه ریزی برای  ایجاد روحیه و نشاط دانش آموزان ضرورت دارد.
مدیر آموزش و پرورش گتوند نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام محرم به اهمیت روزهای آغازین مدارس اشاره کرد و گفت: آیین بازگشایی و جشن شکوفه و غنچه ها از ۳۱ شهریور ماه در مدارس شهرستان آغاز می شود، که  حضور همه مسئولین ادارات، دستگاه های اجرایی، شوراها و دهیاران در این مراسم در کنار دانش آموزان جلوه ویژه ای  به این آیین می دهد.
حسین اسدی پور افزود: آیین بازگشایی مدارس در شهرهای گتوند، ترکالکی، سماله، صالح شهر و جنت مکان از توابع شهرستان به صورت نمادین برگزار می شود.
وی  ادامه داد: با توجه به همزمان بودن بازگشایی مدارس و هفته گرامیداشت دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا با بهره گیری از خانوده معظم شهدا در آیین بازگشایی و ایجاد فضایی در ارتباط با جبهه و جنگ، دانش آموزان را با موضوعاتی چون، شهادت طلبی،ایثار و فداکاری آشنا کرد.
امام جمعه گتوند نیز در حفظ رتبه نخست آموزش این شهرستان در استان خوزستان را از اولویت های آموزش و پرورش  برشمرد و گفت: امسال نیز باید تلاش کنیم تا این رتبه را بدست آوریم.
حجت الاسلام اسماعیل اسدپور با بیان اینکه همه باید در ارتقای سطح آموزشی در تمام نقاط شهرستان گتوند تلاش کنند، افزود: جزیره ای کار کردن را کنار بگذاریم و در جهت رفع مشکلات مدارس، همدیگر را یاری کنیم.
وی  درخصوص دارس غیرانتفاعی گفت: مدارس غیر انتفاعی باید به شرطی در شهرستان گتوند فعالیت کنند، تا به کیفیت مدارس دولتی لطمه نزند.
امام جمعه گتوند در پایان حضور روحانیت در مدارس برای پاسخ به  سولات و شبهات دانش آموزان را از واجبات خواند و افزود:  با حضور روحانیون در مدارس می توانیم یک جهشی در آموزش و پرورش داشته باشیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار