تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۸۷۰۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توصیه کارشناس فوتبال به جواد نکونام
 کارشناس فوتبال خوزستان گفت: به نکونام توصیه می‌کنم جهت موفقیت در لیگ برتر، در فاز تهاجمی تدابیری ویژه همراه با تاکتیک‌ها و پلن‌های مختلف را مدنظر و اجرایی کند، وگرنه در بازی‌های بعدی مقابل تیم‌های قلدری همچون سپاهان و ... شاهد همان آش و همان کاسه خواهیم بود.

محسن بابادی  در خصوص عملکرد تیم‌های لیگ برتری استان در دو هفته سپری شده از مسابقات، اظهارکرد: هر چند دو هفته ابتدایی لیگ زمان کوتاهی جهت قضاوت در خصوص عملکرد یک تیم است اما طی همین دو بازی نیز نکاتی در خصوص عملکرد تیم‌های خوزستانی وجود دارد؛ صنعت نفت آبادان دیر بسته شد ولی به باتوجه به حضور یک مربی غیربومی نام آشنا که شناخت نسبتا خوبی هم از فولادمردان داشت، توانست فولاد را در هفته اول که البته بازی خوب و برتری را نسبت به نفت ارائه داد، در اهواز شکست دهد و فصل را خوش یمن آغاز کند.

وی افزود: آبادانی‌ها در دیدار خانگی مقابل نفت شهر اولین ها در هفته دوم نیز آن تیم مقتدر طی شش بازی انتهایی لیگ فصل پیش نبودند و بازی برده را با یک تساوی عوض کرد. طلایی‌پوشان آبادانی اگر می‌خواهند این فصل را آبرومندانه ادامه دهند، باید بیش از این‌ها بکوشند و در تعطیلی‌های لیگ، عدم هماهنگی بین بازیکنان و کادر فنی را به حداقل ممکن برسانند و به خودباوری بیشتری دست یابند. چرا که حریفان اسم و رسم‌دار بعدی همچون فولاد و نفت‌مسجدسلیمان نبوده و قطعا کار سخت‌تری پیش‌رو خواهند داشت.

این کارشناس فوتبال در ارزیابی از تیم نفت‌مسجدسلیمان نیز عنوان کرد: به تیم نفت‌مسجدسلیمان امیدهای بیشتری دارم، چرا که تارتار تک تک بازیکنان را خودش انتخاب کرده و تا یکی دو روز مانده به آغاز لیگ نیز همچنان در پی گزینش و چینش بهترین نفرات در پست‌های مختلف بود و از طرفی مربی جوانی است که اکنون دیگر به پختگی مناسبی جهت موفقیت در لیگ برتر دست یافته است. شاگردان وی مقابل تراکتورسازی و نفت آبادان جانانه مبارزه کرده و بی انصافی است اگر عملکرد این تیم را ضعیف قلمداد کنیم.

وی در ادامه به عملکرد تیم فولاد اشاره کرد و گفت: تیم فولاد علی‌رغم باخت در شهرآورد اهواز، چهره یک تیم بازنده را نداشت و شخصیت تیمی خوبی از خود به نمایش گذاشت. در بازی دوم نیز بازی‌ تدافعی و محافظه‌کارانه فولاد همراه با عدم اتخاذ تدابیر خاص حمله‌ای‌اش آزاردهنده و حتی نگران‌کننده بوده و اگر عقب نشستن شاگردان آستره آماچونی در دقایق پایانی جهت حفظ نتیجه در بازی حساس خانگی همراه با تعویض‌های اجباری و تهاجمی نکونام نبود، چه بسا در مقابل استقلال تهران نیز شکستی دیگر در پرونده این تیم ثبت می‌شد.

بابایی عنوان کرد: تنها دلخوشی کارشناسان ورزشی و مردم خوزستان، مدیریت قوی و ساختار حرفه‌ای و منسجم باشگاه فولاد، آغاز زودهنگام تمرینات آماده‌سازی، اردوهای پیاپی و جذب بازیکنان دلخواه نکونام و همچنین تجربه ملی و اروپایی وی در کنار ورزشگاه مدرن شهدای فولاد خوزستان و تماشاگران پرتعداد و طرفدار این تیم است.

وی گفت: به نکونام توصیه می‌کنم جهت موفقیت در لیگ برتر، در فاز تهاجمی تدابیری ویژه همراه با تاکتیک‌ها و پلن‌های مختلف را مدنظر و اجرایی کند، وگرنه در بازی‌های بعدی مقابل تیم‌های قلدری همچون سپاهان و ... شاهد همان آش و همان کاسه خواهیم بود. البته ناگفته نماند که بازی‌های ابتدایی فولاد دشوار و هر کدام حکم یک فینال را دارند اما همواره فولادمردان نشان داده که مرد روزهای سخت هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار