تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۸۷۰۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فوتبال بانوان خوزستان در مسير موفقیت
دبير هيات فوتبال خوزستان گفت: فوتبال بانوان استان در مسير توسعه و موفقيت است.
 علی قاسمی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان، اظهارکرد: صبح امروز جلسه هيات رئيسه هيات فوتبال خوزستان با حضور ریيس هيات و ساير اعضا برگزار شد. جلسه شامل سه بخش اصلي بود؛ بخش اول مربوط به برگزاري ليگ فوتبال بزرگسالان زيرگروه خوزستان بود و مقرر شد اين ليگ با شركت حداكثر ١٢ تيم طبق برنامه ريزي كميته و واحد مسابقات فوتبال خوزستان برگزار شود. بخش دوم نیز  مربوط به تعداد سهميه تيم هاي شهرستان‌ها در مسابقات ليگ‌هاي پايه فوتبال  استان بود كه با توجه به كيفيت و تعداد تيم هاي حاضر در مسابقات شهرستان‌ها، سهميه مجزا به آن‌‌ها اختصاص داده مي شود.

وی افزود: بخش سوم و نهايي اين جلسه مربوط به آيين نامه ارائه شده دپارتمان فوتسال خوزستان در خصوص برگزاري مسابقات ليگ برتر و دسته اول فوتسال خوزستان بود كه با تصويب هيات رئيسه اين آيين نامه به زودي در اختيار باشگاههاي قرار مي‌گيرد و با برنامه ريزي كميته فوتسال در آينده اي نزديك در خصوص برگزاري ليگ هاي فوتسال اطلاع رساني می گردد.

*هدف از تشكيل كميته‌های هيات فوتبال خوزستان

دبير هيات فوتبال خوزستان در خصوص هدف از تشكيل كميته هاي فوتبال خوزستان گفت: بر اساس اساسنامه هيات هاي فدراسيون فوتبال، تصميم به تشكيل كميته هاي پيش بيني شده در راستاي توسعه و تصميم سازي بهينه براي واحدها و دپارتمان‌های اجرایی گرفتيم و سعی شد در اين كميته ها از افراد نخبه و متخصص استفاده نماييم و معتقد هستيم با جلسات تخصصی اين كميته‌ها می‌توان آينده روشن تری برای فوتبال استان پيش‌بينی كرد.

*قهرمانی منتخب خوزستان در المپياد كشور 

وی در خصوص قهرماني منتخب خوزستان در مسابقات المپياد كشور نیز عنوان کرد: هيات فوتبال همواره به بخش رده هاي سني پايه و رشد و توسعه آن نگاه ويژه اي داشته است و بر اين اساس خوزستان را به سه منطقه شمالي، مركزي و جنوبي تقسيم كرديم و با به كار گيری سر استعداديابان و استعداديابان تحصيل كرده و با تجربه در در هر منطقه و برگزاري اردوهاي متعدد استعداديابی فعاليت تمامی بازيكنان به دقت مورد ارزيابی قرار گرفت و اين اطمينان را داشتيم كه تيم منتخب مي تواند عملكرد قابل قبولي از خود در رقابت‌های المپياد به جا بگذارد كه با تلاش بازيكنان و كادرفنی اين مهم عملی شد و منتخب خوزستان موفق شد با اقتدار بر سكوی قهرمانی قرار گيرد.

*فوتبال بانوان در مسير توسعه و موفقيت

قاسمی ضمن تبريک قهرمانی تيم فوتبال  آويسا در ليگ دست اول بانوان و صعود به ليگ برتر كشور، گفت: در بخش فوتبال بانوان شاهد افتخار آفرينی بانوان با غيرت خوزستانی در سطح كشور هستيم و خوشحال هستيم پس از استقلال خوزستان، بار ديگر شاهد نماينده‌ای در بالاترين سطح فوتبال بانوان در سطح كشور هستيم كه اميدواريم با حمايت بانوان عزيز اين تيم بتواند در ليگ برتر كشور نتايج قابل قبولی از خود بجا گذارد.

وی عنوان كرد: در فصلی كه گذشت توانستيم ليگ‌های فوتسال و فوتبال بانوان در رده‌های مختلف سني را برگزار نماييم و انصافا از اين رقابت‌ها استقبال خوبی از طرف علاقه‌مندان به اين رشته ها شد و اميدوار هستيم استعدادياب ها و مربيان باشگاه‌های خوزستاني حاضر در ليگ های كشور اين بازي‌ها را رصد کند و با شناسايی و جذب اين استعدادها در تيم های خود از آنها استفاده بهينه کند.

دبیر هیات فوتبال خوزستان در پايان افزود: با تشكيل كميته بانوان از بانوان متخصص و تحصيل كرده اين نويد را مي دهيم كه با برنامه ريزی اين كميته در آينده شاهد تحول در اين بخش باشيم و فوتبال بانوان به جايگاه اصلی خودش در كشور برسد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار