تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۸۷۰۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزییات بیمه تکمیلی رایگان رانندگان کامیون و خانواده آن‌ها
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان کامیون و خانواده آن‌ها به صورت رایگان خبر داد.
  غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه در قرارداد جدید بیمه تکمیلی رانندگان برای رفاه حال خانواده این افراد تغییراتی صورت گرفته است، اظهار کرد: بر اساس تصمیم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علاوه بر همسران رانندگان، دو فرزند آن‌ها به این طرح بیمه تکمیلی اضافه می‌شوند.

وی افزود: یکی دیگر از نکات موردتوجه در قرارداد جدید این است که علاوه بر رانندگان جامانده از ثبت‌نام دور قبل، افرادی که طی مدت یک سال اخیر به این شغل وارد شده‌اند نیز مشمول بیمه تکمیلی درمان خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه رانندگان تا 15 آبان ماه فرصت دارند مدارک خود را برای ثبت‌نام ارائه کنند، تصریح کرد: شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای بر اساس امضای قرارداد با شرکت‌های بیمه موظف به بیمه تکمیلی درمان رانندگان کامیون‌ها به صورت رایگان هستند.

بهرامی نیا با اشاره به اینکه علاوه بر همسر راننده دو نفر از فرزندان زیر 18 سال نیز تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند، عنوان کرد: این درحالی است که برای فرزندان دختر به شرطی که ازدواج نکرده باشد، محدودیت سنی وجود ندارد.

وی ادامه داد: سال گذشته 15 هزار و 329 راننده کامیون استان خوزستان برای بیمه تکمیلی ثبت نام کردند و تعدادی از رانندگان که در ثبت نام سال گذشته جا مانده بودند و همچنین رانندگانی که در طول یک سال اخیر به این شغل وارد شده‌اند در ثبت‌نام جدید می‌توانند مدارک خود شامل شماره شبای حساب بانکی و مشخصات شناسنامه‌ای همسر و 2 نفر از فرزندان خود را به 6 دفتر پیشخوان و  16 مرکز صدور کارت هوشمند انجمن صنفی رانندگان فعال در سراسر استان ارائه دهند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار