تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۸۷۰۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت‌ ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز اعلام شد
رئیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: شهروندان محدودیت‌های ترافیکی در راستای نظم و امنیت ترافیکی مطلوب طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز را رعایت و همکاری لازم را داشته باشند.
 سرهنگ منصور جمشیدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز، اظهار داشت: این محدودیت‌ها در راستای نظم و امنیت ترافیکی مطلوب طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اعمال می‌شوند.

وی با اشاره به محدویت ترافیکی برای روز تاسوعای حسینی(9 محرم مصادف با 18 شهریورماه)، بیان کرد: این محدودیت از طول خیابان شریعتی، چهار راه زند به سمت طالقانی و میدان شهدا اعمال می‌شود که تقاضا داریم شهروندان همکاری لازم را انجام دهند.

رئیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان افزود: از خیابان امام خمینی(ره)، خیابان آزادگان و خیابان غزنونی به عنوان مسیرهای جایگزین در محدودیت‌های ترافیکی روز تاسوعای حسینی است.

وی درباره محدویت ترافیکی برای روز عاشورای حسینی(10 محرم مصادف با 19 شهریورماه)، گفت: خیابان شریعتی و تمامی کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به آن، چهار راه زند تا پل سیاه، سه راه آزادگان، خیبابان شهدا (رفت و برگشت) و خیابان 24 متری از ساعت 2 امداد مسدود هستند.

سرهنگ جمشیدی ادامه داد: پل هفتم، پل کابلی(رفت و برگشت) بلوار ساحلی، خیابان امام شرقی، خیابان امام غربی، بلوار آیت الله بهبهانی(ره)، تقاطع چهار راه زند به پل کابلی و بلوار ساحلی غربی به عنوان مسیرهای جایگزین در روز عاشورا هستند.

رئیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان عنوان کرد: شهروندان اهوازی نسبت به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده توجه ویژه‌ای داشته باشند و رانندگان با احتیاط رانندگی کرده و مراقب عزاداران باشند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار