تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۸۷۱۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
9500 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در خوزستان ایجاد می‌شود
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خوزستان از هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی در راستای ایجاد 9500 فرصت شغلی برای امسال در استان خوزستان خبر داد.
 ناجی عبیاوی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به حکمی که برای رئیس جدید کمیته امداد صادرشده است، مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد است و بر این اساس اولویت و مأموریت اصلی کمیته امداد استان خوزستان توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت است.

وی افزود: هدف‌گذاری امسال  کمیته امداد برای اشتغال مددجویان ، ایجاد 9 هزار و 500 فرصت شغلی با اعتبار حدود 290 میلیارد تومان است،که از این مقدار 100میلیارد تومان از محل اشتغالات پایدار روستایی، 170 میلیارد تومان از محل اعتبارات قرض‌الحسنه تبصره 16 بودجه سال جاری و 20 میلیارد تومان هم از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت است.

عبیاوی ادامه داد: برنامه‌ امسال ما برای ایجاد 9 هزار و 500 فرصت شغلی، برگزاری آموزش‌های تخصصی فنی و حرفه‌ای برای 7 هزار و 800 نفر در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین برای یک هزار و یکصد نفر از طریق کاریابی فرصت اشتغال ایجاد خواهیم کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بیان کرد: با توجه به اینکه اعتبارات بودجه امسال از مردادماه به بانک‌ها ابلاغ شد، تاکنون 1000 نفر توانسته‌اند از تسهیلات محل اشتغال روستایی و صندوق امداد ولایت  با اعتبار 21 میلیارد تومان استفاده کنند و حدود 1865 نفر نیز از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره گرفته‌اند.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار