تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۸۷۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم اهواز با شهید گمنام دفاع مقدس وداع کردند
مردم اهواز همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.
همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آئین وداع با پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع در اهواز برگزار شد.

این برنامه معنوی با حضور عزادارن حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای کربلا در مسجد حاج علوان شهر اهواز واقع در خیابان شهید موسوی(حافظ) برگزار شد که عموم مردم با این لاله بی‌نشان دوران هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.

جمعی از بسیجیان استان خوزستان به ویژه اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید صابرپور سپاه ناحیه امام علی(ع) اهواز نیز در آئین معنوی وداع با شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.

در آئین وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس حاضران به یاد مظلومیت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش به عزاداری و سوگواری پرداختند و اشک از دیدگان جاری کردند.

همچنین در این برنامه معنوی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در عزای حضرت سیدالشهدا(ع) و 72 یار باوفایش به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی پرداختند.

در حاشیه این برنامه معنوی یکی از جوانان اهوازی اظهار داشت: خوشحالیم که در ایام سوگواری شهدای کربلا میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بودیم.

وی افزود: یاد و نام شهدای والامقام همیشه در قلب ماست و هیچ گاه آنها را فراموش نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید

پس از برگزاری آئین وداع، پیکر مطهر این شهید گمنام بر دستان مردم اهواز به ویژه جوانان عزادار تشییع و به سوی معراج شهدای اهواز واقع در سه راه خرمشهر بدرقه شد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار