تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۸۷۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشدید نظارت بر بازار در آستانه بازگشایی مدارس
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشدید نظارت بر بازار در آستانه بازگشایی مدارس خبرداد.
 علی محمد رحمانی زاده  اظهار کرد: با توجه به ایام ماه محرم و صفر طرح‌ ویژه نظارت بر بازار در ایام خاص از 10 روز گذشته آغاز شده و اکنون با توجه به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس این طرح تشدید خواهد شد.

وی افزود: کنترل و نظارت بر بازار به ویژه بر اقلام اساسی برای ماه محرم و صفر در دستور کار بود و اکنون با توجه به بازگشایی مدارس این طرح نظارتی به صورت مشترک بر بازار اعمال خواهد شد و علاوه بر اقلام اساسی، نظارت بر لوازم تحریر، پوشاک و ... نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از افزایش احتمالی نرخ کالا و همچنین تامین کالاهای موردنیاز دانش آموزان و دانشجویان، گشت‌های بازرسی و نظارت بر بازار استان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و این نظارت‌ها تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.

رحمانی زاده ادامه داد: طرح نظارت بر بازار ویژه ایام خاص در راستای رفع التهاب و آرام سازی فضای بازار اجرایی می‌شود تا شرایط به شکلی برای مردم فراهم شود که جای هیچگونه تخلفی برای فروشندگان وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای نظارت بهتر بر بازار به نظارت و توجه بیشتر مردم نیاز داریم و در این زمینه مردم با گزارش تخلفات صورت گرفته می‌توانند به بهبود شرایط کمک کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار