تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۸۷۱۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان در هندبال کشور نقش فعالی دارد
  رییس فدراسیون هندبال کشور گفت: هندبال خوزستان در تمام رده‌های سنی و نیز در رده باشگاهی در کشور حضور فعالی داشته لذا باید گفت که خوزستان کارخانه بازیکن‌سازی در هندبال ایران است.

 علیرضا پاکدل روز چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات هندبال خوزستان که در اهواز برگزار شد بیان کرد: با توجه به اینکه انتخاب رییس هیات هندبال خوزستان نسبت به استان های دیگر برای ما در اولویت بود در ماه گذشته بیش از ۲۰ مرتبه با اداره کل ورزش خوزستان تماس داشتیم تا مجمع انتخابات هیات این استان هر چه سریع‌تر برگزار شود.

وی گفت:انتظار داریم که رییس جدید هیات هندبال خوزستان در مسیر اداره کل ورزش و جوانان گام بردارد و از نقطه نظریات پیشکسوتان و دیگر نامزدها استفاده لازم را داشته باشد و برای موفقیت بیشتر این رشته در سطح کشور تلاش کند.

وی ادامه داد: خوزستان یک استان هندبال خیز بوده و ظرفیت های بسیاری در این رشته دارد که با خرد جمعی و بهره گیری صحیح می توان هندبال این استان را در جایگاه واقعی خود در کشور قرار داد.

پاکدل افزود: با توجه به ظرفیت خوبی که در استان وجود دارد جای یک تیم هندبال خوزستانی در لیگ برتر خالی است؛ استانی که از نظر صنعت و انرژی از تمام استان‌های کشور غنی تر است باید در لیگ برتر تیمداری کند که امیدواریم در سال‌های آینده از این استان تیم هایی در ۲ بخش آقایان و بانوان در لیگ برتر حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه نبود یک تیم از استان در لیگ برتر، هندبال خوزستان را با چالش جدی روبه رو می کند ا د امه داد: حدود ۱۰ بازیکن از خوزستان برای تیم‌های لیگ برتری استان‌های دیگر بازی می کنند در حالی که می توان از حضور این تعداد بازیکن در یک تیم خوزستانی استفاده کرد.

رییس فدراسیون هندبال در خصوص هندبال بانوان خوزستان گفت: هندبال بانوان خوزستان با وجود استعدادهای درخشانی که دارد اما در سال‌های اخیر نماینده ای در لیگ برتر نداشته است لذا امسال با درخواست هیات بهبهان، امتیاز یک تیم لیگ یکی به هندبال بانوان خوزستان داده شد که تصور می‌کنم بتواند سال آینده در لیگ برتر حضور داشته باشد.

وی افزود: با توجه به علاقه مندی جوانان خوزستان به رشته هندبال بنا داریم یک تورنمنت چند جانبه با حضور چند کشور جهان در خوزستان برگزار کنیم تا شاهد رونق بیشتر این رشته در خوزستان باشیم.

پاکدل گفت: تیم ملی هندبال جوانان به مدت چند روز یک اردوی آماده سازی در بهبهان برپا کرد که جا دارد از میزبانی خوب این شهرستان و حمایت مسئولان این شهرستان تشکر کنم.

مجمع انتخاب هیات هندبال خوزستان روز چهارشنبه برگزار شد و سروش کجبافی با ۱۷ رای هدایت این هیات را بر عهده گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار