تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۸۷۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هندیجان آماده استقبال از بازگشایی مدارس می شود
  فرماندار شهرستان هندیجان بر بسیج همه امکانات برای آماده سازی کلاس های درس به منظور بازگشایی مدارس در این شهرستان تاکید کرد.

علی بویری روز چهارشنبه در حاشیه تشکیل جلسه شورای آموزش و پرورش هندیجان اظهارداشت: برگزاری باشگوه آیین بازگشایی مدارس برای شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا از همه دستگاه های اجرایی خواسته شده  با اداره آموزش و پرورش همکاری های لازم و همه جانبه ای را داشته باشند.

وی با اشاره به شهرداری به عنوان یکی از تاثیرگذارترین دستگاه ها در این زمینه ادامه داد: دهیاران و بخشداران هندیجان " پروژه مهر" را جدی بگیرند و به بهترین شکل ممکن فضا و شرایط را برای حضور دانش آموزان بر سر کلاس های درس فراهم کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش هندیجان یادآور شد: علاوه بر این قرار شد که آموزش و پرورش دستگاه هایی که امکانات و توانایی های لازم برای کمک به بهبود فضاهای درسی را دارند به فرمانداری اعلام کند تا هماهنگی های مربوط به آن صورت بگیرد.

فرماندار هندیجان فراهم آوردن  فضای امید و نشاط در بین دانش آموزان را با اهمیت عنوان کرد و گفت: در این شرایط است که دانش آموز می تواند با انگیزه و علاقه به فضای آموزشی وارد شود که این از نظر کارشناسان باعث ارتقاء سطح تحصیلی می شود.

بویری آغاز سال تحصیلی جدید در هندیجان را اولویت اول شهرستان دانست و بر همراهی و همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی در این خصوص تاکید کرد.

آموزش و پرورش هندیجان با تعداد قبولی های کنکور ارزیابی می شود

فرماندار هندیجان تاکید کرد: یکی از مهم ترین شاخص های ارزیابی آموزش و پرورش در شهرستان تعداد افراد قبول شده در کنکور سراسری است که نباید از آن غافل شد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است تا عقب ماندگی این شهرستان در زمینه قبولی ها در کارگروهی ذیل شورای آموزش و پرورش مورد بررسی قرار بگیرد، افزود: برای بهبود جایگاه شهرستان برنامه ریزی هایی در دست تدوین است که در حال فراهم کردن مقدمات آن هستیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان هندیجان یادآور شد: از جمله این برنامه ریزی ها شناسایی افراد مستعد برای قبولی در کنکور است تا در نهایت تحت آموزش های ویژه ای از سوی اساتید برجسته قرار بگیرند.

بر اساس این گزارش، پیش از این مسوولان آموزش و پرورش هندیجان، این شهرستان را یکی از محروم ترین مناطق آموزشی در سطح استان دانسته و خواستار جذب نیروی انسانی مناسب در رده های آموزشی شده اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار