تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۸۷۱۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی مشکلات کشاوررزی شوشتر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی
  معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک روز چهارشنبه برای بررسی مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان شوشتر به ویژه پروژه های نیمه تمام به این شهرستان سفر کرد.

علی مراد اکبری در حاشیه بازدید از پروژه آبیاری اراضی گوریه و غلامعلی در بخش شعیبیه شوشتر گفت: در بازدید های امروز و نشست ها با حضور مسئولان استان و شهرستان مقرر شد اعتبار لازم برای برای تکمیل این پروژه ها تامین شود  و عملیات اجرایی آنها سرعت بیشتری بگیرد.

وی افزود: برای رفع موانع تکمیل  این پروژه ها نیاز است از ظرفیت های ملی و استانی کمک بگیریم تا شاهد رونق هرچه بیشتر صنعت کشاورزی در این شهرستان باشیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی مشکلات طرح آبیاری اراضی غلامعلی و گوریه گفت: مقرر شده عملیات اجرایی خط انتقال این پروژه توسط جهاد کشاورزی و عملیات آبیاری تحت فشار نیز توسط جهاد نصر برای تکمیل پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا شود.

شوشتر قطب کشاورزی خوزستان است

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز در این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان شوشتر یکی از شهرهای مهم خوزستان از در زمینه تولید محصولات کشاورزی است و به نوعی می توان گفت قطب کشاورزی خوزستان است.

کیخسرو چنگلوایی افزود: امروز برای تکمیل طرح آبیاری سه هزار هکتاری اراضی  غلامعلی و گوریه، شش هزار هکتاری شرق گرگر و طرح یک هزار و ۱۰۰هکتاری نورعلی و پیرگاری تصمیمات خوبی گرفته شد و قرار است تا پایان سال ۹۸با تامین اعتبار و جبران کسری اعتبار شاهد عملیاتی شدن این پروژه ها باشیم.

سالانه حدود۵۵۰هزارتن محصول کشاورزی در شوشتر تولید می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار