تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۱۸۷۱۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع 2000 بسته لوازم خانگی بین سیل زدگان خوزستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از توزیع 2هزار بسته لوازم خانگی «طرح مهرانه» بین سیل زدگان این استان خبر داد.
توزیع 2000 بسته لوازم خانگی بین سیل زدگان خوزستان

به گزارش  روابط عمومی هلال احمر خوزستان، علی خدادادی در حاشیه آغاز اجرای «طرح مهرانه» در مجتمع امداد و نجات جنوب غرب کشور در اهواز اظهار کرد: ۲ هزار بسته لوازم خانگی از محل کمک‌های مردمی به جمعیت هلال احمر آماده توزیع شده که از امروز بین سیل زدگان استان توزیع می‌شود.

وی افزود: این بسته‌ها شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و پتو است که به تعداد 2 هزار بسته در تمامی مناطق سیل زده استان خوزستان توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: وقوع سیل ویرانگر فروردین ماه امسال علاوه بر جای گذاشتن خسارات فراوان به بخش‌های مختلف زیرساختی استان خوزستان، موجب از بین رفتن اثاثیه منزل و لوازم زیستی مردم شد.

خدادادی بیان کرد: مشارکت پرشور و مسئولانه مردم ایران در اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به جمعیت هلال احمر برای سیل زدگان برگ زرین دیگری را در کارنامه این مرز و بوم اضافه کرد.

وی تصریح کرد: مردم در هر زمانی که مشکلی به‌وجود آمده و حادثه‌ای رخ داده، در کنار دیگر هموطنان‌مان بوده‌ و در حد بضاعت خود گامی برای کاهش رنج و مشکلات دیگران برداشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان اضافه کرد: بیش از 130 روستا در جریان سیل اخیر در استان دچار آسیب شدند که با هماهنگی با دستگاه های مرتبط، اقلام ضروری زندگی در بین آسیب دیدگان سیل فروردین ماه توزیع می‌شود.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار