تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۸۷۱۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول: نقدها به دور از تخریب سرمایه های انسانی باشد
 امام جمعه دزفول با اشاره به انتشار برخی اخبار در فضای مجازی گفت: نقدها باید با نگاه سازنده باشد زیرا تخریب شخصیت سرمایه های انسانی دزفول در فضای مجازی به مصلحت شهر نیست.

 حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: در فضای مجازی نسبت به برخی شخصیت های علمی، اجرایی، سیاسی، نظامی که جایگاه ملی نیز دارند بی حرمتی هایی می شود که به دور از تقواست.
وی افزود: انتقادها  نباید در فضای مجازی و جلسات عمومی مطرح شود چرا که این امر موجب خوشحالی بدخواهان می شود .
وی در بخش دیگری از خطبه های امروز از مسوولان دزفول خواست به شرایط تامین سوخت اتومبیل و گازوئیل در این شهرستان توجه بیشتری داشته باشند زیرا عرضه سوخت در دزفول متناسب نیست .

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه های امروز از برگزار کنندگان عزاداری محرم دزفول تقدیر کرد و گفت: ایجاد نظم و امنیت توسط نیروی انتظامی و همکاری نیروهای مردمی  ، شهرداری ، ادارات دولتی برای نظافت شهر قابل تقدیر است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: درکنار رعایت سبک عزاداری باشکوه  باید به سمت تجمع عظیمی با حضور کلیه دسته های عزاداری پیش رویم. 
وی از حضور مسوولان استانی در آیین های عزاداری محرم دزفول تقدیر کرد و گفت: مردم دزفول از استاندار خوزستان انتظار دارند که مطالبات و مشکلاتشان در چارچوب قانون و ضوابط پیگیری شود.
وی اظهار داشت: برخی افراد در دزفول تصور می کنند می توانند فراتر از قانون عمل کنند که این امر موجب گلایه هایی از سوی مردم شده است. 
خطیب جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه های امروز به اتفاقات اخیر در جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: دیدار انصارالله یمن با مقام رهبری ، جهاد فلسطین با معظم له، حضور  مقتدا صدر در عزاداری همراه با رهبری بیانگر شکل گیری ستاد مشترک فرماندهی جبهه واحد مقاومت برای شکست جبهه استکبار است. 
وی به انتشار چاپ سوم کتاب حسین از زبان حسین اشاره کرد و از علاقمندان خواست نسبت به تهیه و مطالعه این کتاب اقدام کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار