تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۸۷۱۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتسال اهورا:
اشتباه فردی موجب شکست ما شد
 سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: حریف با تجربه تر بود و ما به اشتباه فردی بازی را واگذار کردیم.

  محمد حجت جمعه شب پس از شکست تیمش مقابل سن ایچ ساوه اظهار کرد: هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما تجربه بازیکنان حریف بر ما چربید و در کسب پیروزی آنها بسیار موثر بود.

وی بیان کرد: بازی سنگینی بود چرا که ۲ تیم از لحاظ فنی در سطح بالایی بودند اما از اینکه نتوانستیم پیروز میدان شویم شرمنده هوادارانمان شدیم.

حجت گفت: ما بعد از پنج هفته اول که توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم در پنج هفته اخیر، سه شکست، یک برد و یک تساوی کسب کردیم و نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم لذا بچه‌های ما هم قسم شدند تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند اما هر چه زدیم به در بسته خورد.

وی افزود: با توجه به مصدومیت چند بازیکن اصلی تیم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم و از بازیکنانم راضی هستم البته تیم مقابل هم بازی خوب و جنگنده ای انجام داد و قطعا مدعی عنوان قهرمانی است.

وی با بیان اینکه تیم ما به لحاظ مالی و امکانات زمین تا آسمان با حریف فرق داشت گفت: تیم سن ایچ ساوه از بازیکنان ملی پوش زیادی بهره می برد، قطعا اشتباه کردن مقابل چنین حریفانی حکم مرگ است.

سرمربی اهورا افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما نبود سالن مناسب است و تماشاگرانمان از این بابت رنج می برند. با توجه به هوای گرم سالن یکی از هواداران ما ۲ هفته پیش در جریان بازی بیهوش شد و به بیمارستان منتقل شد لذا از مسئولین انتظار داریم که سالن ۲ هزار نفری شهرستان را هر چه سریع تر آماده کنند تا مسابقات در آن مکان برگزار شود.

وی در پایان گفت: در کل بازیکنانم در این دیدار فوق العاده ظاهر شدند، آن ها نشان دادند که با دست خالی می توانند مقابل حریفان به خوبی ظاهر شوند.

دیدار تیم های اهورا بهبهان و سن ایچ ساوه با نتیجه ۶ بر چهار به سود سن ایچ به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار