تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۸۷۲۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سپاهان - فولاد؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال تداوم پیروزی‌ها
از هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان مهمان فولاد خوزستان خواهد بود.
سپاهان - فولاد؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال تداوم پیروزی‌ها

 تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز شنبه 23 شهریور ماه در دیداری از هفته سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود فولاد خوزستان خواهد رفت.

 طلایی‌پوشان که شروع خوبی در لیگ برتر داشته‌اند و هر 2 دیدار ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند، از روحیه بسیار خوبی برای این دیدار سخت در اهواز برخوردار هستند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در 2 هفته تعطیلی لیگ برتر یک دیدار تدارکاتی برابر شهر خودرو برگزار کردند، با آمادگی خوبی راهی اهواز شده‌اند و برای کسب هر 3 امتیاز این دیدار حساس به میدان خواهند رفت.

فولاد خوزستان اما لیگ برتر را خوب آغاز نکرد و بعد از غافلگیری در دیدار اول آن هم در ورزشگاه خانگی خود در دیدار دوم نیز فقط یک امتیاز به دست آورد؛ شاگردان نکونام بعد از تغییر مدیرعامل و روی کار آمدن سعید آذری عزم بیشتری برای کسب پیروزی برابر سپاهان دارند.

داوران دیدار سپاهان و فولاد

این بازی از ساعت 19:45 روز شنبه و در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز می‌شود و پیام حیدری قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و علی میرزابیگی، رحیم شاهین، حسین زمانی، ایمان کهیش و مهدی الوندی نیز وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ ناظر داوری هم علی‌رضا کهوری خواهد بود.

محرومان و مصدومان دو تیم

سپاهان در این دیدار بازیکن محرومی ندارد اما شایان مصلح، محمد ایران‌پوریان، حامد بحیرایی و محسن مسلمان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیستند؛ فولاد هم در بازی فردا محروم ندارد، اما حسن بیت‌سعید، موسی کولیبالی و سینا مریدی مصدوم هستند.

نتایج بازی‌های گذشته

سپاهان هفته گذشته میزبان ماشین‌سازی تبریز بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب 2 امتیاز و با 6 امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی حضور دارند.

فولاد هم هفته قبل مهمان استقلال تهران بود و در پایان با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید؛ شاگردان جواد نکونام با یک تساوی و یک باخت و یک امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که دو تیم در مجموع 34 بار برابر یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که سهم فولاد از این دیدارها 7 برد و سهم سپاهان 12 برد بوده است و 15 مسابقه نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

پرگل‌ترین بازی این دو تیم هم دو بار در سال‌های 89 و 82 و با نتایج 3 بر 2، یک‌بار به سود سپاهان و بار دیگر به سود فولاد انجام‌ شده است؛ نکته قابل‌ توجه دیگر این‌که سپاهان 41 گل وارد دروازه فولاد کرده و فولاد نیز در مجموع رقابت‌های خود با سپاهان 30 گل به این تیم به ثمر رسانده است.

بهترین گلزنان دو تیم

در سپاهان محمد محبی، علی قربانی و ولادیمیر کومان هر کدام یک گل به ثمر رسانده‌اند؛ در فولاد هم امیرحسین باقرپور یک گل برای این تیم زده است.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

جمعه 22 شهریور ماه

گل گهرسیرجان - پارس جنوبی جم

شنبه 23 شهریور ماه

ماشین‌سازی‌تبریز - شهر خودرو

فولاد خوزستان - سپاهان

یکشنبه 24 شهریور ماه

ذوب‌آهن اصفهان - تراکتور

نفت‌ مسجدسلیمان - استقلال

شاهین شهرداری‌بوشهر - پیکان

سایپا - نساجی مازندران

دوشنبه 25 شهریور ماه

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار