تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۸۷۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری: می توانستیم با گل های بیشتر پیروز میدان شویم
 سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری گفت: بازیکنان ما در ضربات آخر کم دقت بودند وگرنه می توانستیم با گل های بیشتری حریف را شکست دهیم.

  مینا بارانی روز شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل ستارگان دشت ورامین در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: حریف تیم سرسختی نشان داد، آنها به ویژه در نیمه اول ما را تحت فشار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم حاکم مطلق میدان بودیم و تعداد گل های ما باید دو رقمی می شد گفت: بازیکنان مان به هماهنگی لازم رسیده اند و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم عملکردمان را در گلزنی بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم حفاری گفت: در نیمه نخست خوب ظاهر نشدیم و از عملکرد بازیکنانم راضی نبودم؛ با توجه به اینکه هفته گذشته نیز بازی نداشتیم، بازیکنان ما در ۲ هفته گذشته فشار تمرینی زیادی را پشت سر گذاشتند و همین امر روی عملکرد امروز بازیکنان ما تاثیرگذار بود اما در نیمه دوم با خلق موقعیت های فراوان توانستیم نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم ستارگان ورامین گفت: تیم حریف از نظر بدنی، خوب بودند به گونه ای که در نیمه اول، ما را اذیت کردند، آنها اولین سال حضورشان را در لیگ تجربه می کنند و برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارند.

بارانی در خصوص اعتراض سرمربی تیم ستارگان ورامین به عملکرد داور بازی و قضاوت این داور به سود تیم ملی حفاری گفت: در بازی فوتسال و فوتبال شارژ کردن و تنه به تنه شدن امری طبیعی است و قرار نیست که داوران هر برخوردی را خطا بگیرند. در کل عملکرد داوران بسیار خوب و در نتیجه بازی اصلا موثر نبود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در پاسخ به این پرسش که آیا در این فصل به دنبال قهرمانی در لیگ هستید گفت: هدف اول ما این هست که به ابتدای جدول نزدیک شدیم و موقعیت خود را تثبیت کنیم سپس به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم.

دیدار تیم های فوتسال بانوان ملی حفاری و ستارگان ورامین از سری رقابت های لیگ برتر با نتیجه هفت بر یک به سود ملی حفاری به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار