تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۸۷۲۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمرکز شورای‌شهر و شهرداری اهواز بر توسعه شهر باشد
 استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شورای‌شهر و شهردار اهواز باید بر توسعه این شهر تمرکز کنند گفت: شهر اهواز به نسبت سایر کلانشهرها دچار عقب‌ماندگی است که علت آن عادت نداشتن ما مسئولان به کار جمعی است.

غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح کیان آباد – مهرشهر بیان کرد: هماهنگی و همکاری تمام مسئولان به ویژه شورای شهر و شهرداری اهواز لازمه توسعه شهر است اما اگر شاهد کشمکش در بین آنها باشیم سیستم مدیریت شهری زمینگیر می شود.

وی ادامه داد: مسئولان کلانشهرهایی مانند اصفهان، شیراز و مشهد قدرت کار دست جمعی در عین بروز اختلافات را دارند ما نیز بایدتحمل خود را افزایش دهیم تا شاهد توسعه شهر اهواز باشیم.

شریعتی اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف مدیران شهری و شورای شهر حل مشکلات ترافیکی و تسهیل در رفت و آمد شهری است، بخشی از این وظیفه به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی باز می گردد و بخشی دیگر با تکمیل تقاطع ها و اتصال رینگ های حمل و نقل میسر می شود.

استاندار خوزستان با اشاره به لزوم توزیع ترافیک به صورت متعادل در سطح شهر گفت: انجام چنین پروژه هایی سبب خلق ثروت برای صاحبان املاک در سایر نقاط می شود و تردد در مناطقی مانند مهرشهر افزایش می یابد.

وی ادامه داد: برای تسهیل رفت و آمد در رینگ غرب به شرق اهواز پروژه هایی از جمله ساخت تقاطع های غیر همسطح میدان دانشگاه و جمهوری پیش بینی شده که این پروژه ها با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ساخته می شوند.

قرار است زیرگذر ۱۸ متری مهرشهر- کیانشهر به طول ۳۹۰ و عرض ۱۷ متر با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در مدت یکسال و نیم ساخته شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار