تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۸۷۲۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای قضاوت در مورد عملکرد شهردار اهواز زود است

 فرماندار اهواز گفت: اینکه تا چه اندازه شورای شهر اهواز همراهی و ارگان‌های دیگر همکاری خواهند کرد، در موفقیت شهردار اهواز نقش دارد و  همراهی شورا و همکاری نهادهای دولتی در موفقیت شهردار شرط مهمی است.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، جمال عالمی نیسی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح 18 متری کیان‌آباد – مهرشهر اهواز که شامگاه شنبه (23 شهریورماه) برگزار شد، در خصوص عملکرد شهردار اهواز اظهار کرد: در طول یک سال و اندی که در فرمانداری خدمت می‌کنم همیشه از شهرداران منتخب شورا حمایت کرده ام و پشتیبان عملکرد شهردار اهواز هستم.

وی افزود: با توجه به اینکه شهردار اهواز جوان و باانرژی است، امیدواریم با همکاری همه ادارات، ارگان‌ها و شورای شهر در پیاده‌سازی ایده هایش موفق باشد.

فرماندار اهواز گفت: اکنون برای قضاوت در مورد عملکرد شهردار اهواز زود است زیرا مدت کوتاهی است که به عنوان شهردار اهواز انتخاب شده است اما انرژی وی امیدبخش است.

عالمی نیسی گفت: اینکه تا چه اندازه شورای شهر اهواز همراهی و ارگان‌های دیگر همکاری خواهند کرد، در موفقیت شهردار اهواز نقش دارد و  همراهی شورا و همکاری نهادهای دولتی در موفقیت شهردار شرط مهمی است.

وی با بیان اینکه تاکنون اعضای شورای شهر با شهردار اهواز همراهی داشته‌اند، تصریح کرد: شورای شهر وظایف قانونی دارد؛ انتصاب و عزل شهردار از وظایف شورای شهر است و ما نمی‌توانیم تکلیفی در این زمینه بر شورای شهر داشته باشیم و نمی‌توانیم از اعضای شورا از سلب اختیار کنیم. نمی‌توانم در مورد تصمیم اعضای شورای شهر قضاوت کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار