تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۸۷۳۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: برتر از استقلال بودیم
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: برتر از استقلال ظاهر شدیم و از بازیکنانم بسیا راضی هستم.

 مهدی تارتار یکشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: از بازیکنان نفت تشکر می‌کنم که در این بازی سنگین جانانه جنگیدند و در بازی قبل هم بازی باخته را مساوی کردیم.

وی گفت: ابتدا جا دارد درگذشت یکی از هواداران متعصب تیممان را (میثم بلالی) تسلیت بگویم، او یکی از هواداران خوب ما بود همچنین از هواداران تیمم تشکر می کنم و دست تک تک آنها را می‌فشارم. 

تارتار با بیان اینکه بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند و بازی زیبایی ارائه دادند گفت: هم ما و هم استقلال برای برد به زمین آمده بودیم. باید به استقلال هم به خاطر این بازی تبریک گفت و من امیدوارم این روند تیم ما هم ادامه داشته باشد.

وی در خصوص مکانی گفت: سوشا مکانی شرایط خوبی دارد ولی به هر حال یک روند اداری کارهای اوباید طی شود و هنوز کارت بازی او صادر نشده است.

وی گفت: قائدی و غفوری نقطه قوت استقلال در راست بودند و نقطه ضعف آنها سمت چپ آنها بود. به نظرم بازی امروز یک شطرنج بود و هر ۲ تیم بازی زیبایی را انجام دادند. من قبل از بازی هم به بازیکنان تیمم گفتم که مراقب ریباندها باشید اما متاسفانه باز هم روی ریباند گل خوردیم.

سرمربی نفت ادامه داد: حدود ۲۰ بازیکن ما جدید هستند ولی ما موقعیت‌های خوبی داشتیم، سجاد جعفری، محمد ابراهیمی و .... بازیکنان با تجربه ما هستند ولی تیم ما جوان است و باید به بازیکنان زمان داد. شما دیدید که مالکیت توپ ما از استقلال بیشتر بود و بازی خوبی انجام دادیم.

وی گفت من در بستن تیم امسال بی رحم عمل کردم و از کسانی که در کنارم حضور ندارند عذرخواهی می‌کنم. من این را به بازیکنان در ابتدای فصل هم گفته بودم از طرفی بحث آبروی خود من هم در میان بود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال یکشنبه شب در مسجد سلیمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار