تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۸۷۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بدهکاری‌های شرکت فولاد اکسین تسویه می‌شود
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین از تلاش‌های انجام شده جهت تسویه بدهکاری‌های شرکت و رفع شکایت حقوقی در این زمینه آن خبر داد.
مجمع عمومی شرکت فولاد اکسین امروز در محل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با حضور نمایندگان سهامداران ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین  به عنوان دبیر جلسه گزارش عملکرد سال 97 را تشریح و در ادامه ضمن ارائه گزارش سال 98 از تلاش پرسنل شرکت جهت تولید ورق های محیط ترش تقدیر و تشکر کرد .

وی  در ادامه جلسه از تلاش‌های  انجام شده جهت تسویه بدهکاری‌های شرکت  و رفع شکایت حقوقی در این زمینه آن خبر داد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با ارائه گزارشی از تولید ورق‌های api در پروژه های بزرگ نفت کشور گفت: امروز همه ما باید به  حضور در پروژه از کوره به جاسک افتخار کنیم که این حضور بدون حمایت های سهامداران و هیات مدیره شرکت و تلاش های پرسنل شرکت میسر نبود و نیست.

در ادامه مدیرعامل شرکت راهکارهای  پروژه فولاد سازی شرکت را به منظور  تامین مواد اولیه تشریح کرد. 

 در ادامه جلسه جاویدی رئیس مجمع از ارائه گزارش مدیرعامل شرکت و از تلاش های انجام شده تشکر کرد و گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا چالش ها را پشت سر بگذاریم.

 در ادامه  جلسه حسابرس‌های قانونی شرکت به ارائه گزارش های مالی پرداختند و بعد از ارائه گزارش حسابرس‌ها ، نماینده‌های سهامداران سئوالات خود را از مدیرعامل شرکت پرسید. در پایان نیز رئیس مجمع از عملکرد و تلاش های مدیرعامل و هیات مدیره تقدیر کرد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار