تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۸۷۳۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۰ درصد تخفیف کرایه برای زوار اربعین در نظر گرفته شد
۳۰ درصد تخفیف کرایه برای زائران و در کنار آن تشویق‌هایی برای خودروهای مسافربر ازجمله تخفیف ۵۰ درصدی گروه در نظر گرفته‌شده است.
 عبدالرضا فتاحی امروز در جمع خبرنگاران بابیان این‌که بر اساس اعلام دولت اداره راهداری باید کرایه‌های رفت‌وبرگشت در ایام اربعین را مصوب کند اظهار داشت: 30درصد تخفیف کرایه برای زائران و در کنار آن تشویق‌هایی برای خودروهای مسافربر ازجمله تخفیف 50درصدی گروه در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: برای رانندگانی که بتوانند 3 صورت‌ وضعیت از تردد در مرز داشته باشند می‌توانند یک حلقه لاستیک و سهمیه روغن دریافت کنند تا بتوانند زوار را از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تا اندیمشک جابه‌جا کنند.

رئیس کانون انجمن صنفی مؤسسات و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌های استان خوزستان گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود 700الی800 دستگاه اتوبوس در مرز چذابه ، 1200تا1300 دستگاه در مرز شلمچه و 300تا400 دستگاه در مرز پس‌کرانه جهت جابه‌جایی زوار قرار داده شود.

فتاحی بابیان این‌که نسبت به پارسال کرایه‌ها 15درصد افزایش داشته است گفت:با توجه به این‌که مسیرهای زیادی وجود نمی‌توان به یک مسیر اشاره کرد اما هدف کاهش نرخ به نفع زوار است.

وی عنوان کرد: نشست‌هایی با قرارگاه‌های نفتی داشتیم و پیش‌بینی می‌شود که در پایانه‌ها دستگاه سوخت مستقر شود.

رئیس کانون انجمن صنفی مؤسسات و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌های استان خوزستان بابیان این‌که در مرزها افزایش 100درصدی نرخ کرایه‌ها را داشتیم بیان داشت: با این‌ وجود ما افزایش 70درصدی را در نظر گرفته‌ایم.

فتاحی ادامه داد: برای محاسبه نرخ کرایه در خوزستان از مرکز استان تا شهرهای دیگر در نظر گرفته‌شده است که این مبلغ 70هزار تومان است. 

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار