تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۸۷۳۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سند مسکن مهر شیبان تا پایان امسال صادر می‌شود
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن خوزستان گفت: کارهای اداری صدور سند مالکان مسکن مهر شیبان با همکاری اداره ثبت در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال سندها به صاحبانشان تحویل داده شود.
 مجید سعیددریس زاده، معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن خوزستان بعد از ظهر امروز در ارتباط با روال انتقال سند مالکیت مسکن مهر شیبان با بیان اینکه صدور سند مسکن مهر با سند مسکن عادی متفاوت است، اظهار کرد: در مسکن مهر ابتدا باید از تفکیک واحدها صورت جلسه گرفته شود سپس این صورت جلسه از سند مادر کسر شود.

معاونت امور مسکن شهری بنیاد مسکن استان خوزستان گفت:خانه های مسکن مهر شیبان که نزدیک به 4‪40 واحد است از سال ۹۳ شروع به واگذاری واحد ها به متقاضیان شده و کار سندزدن آنها تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد. 

وی افزود: سندی که در ابتدا داده می‌شود سند عرصه (زمین) است و سند اعیان(ساختمان) بعد از طی شدن مراحل تفکیک واحدها و پلاک زدن تنظیم می‌شود که باید از سند مادر کسر شود.

دریس زاده در رابطه با علت طولانی شدن تحویل سند اعیان، بیان کرد: باتوجه به اینکه تعداد واحد ها نزدیک به ۴۴۰ واحد است و می‌بایست همه متقاضیان تسویه حساب را انجام دهند، علاوه بر آن لازم بودبررسی‌های دیگری صورت گیرد و قراردادهای عرصه را تنظیم کنند، روند صدور سند پروسه‌ای داشته و به همین دلیل زمان بر شده است.

وی گفت: این مسائل و موضوعات می‌بایست بین سه اداره، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و اداره ثبت حل و فصل شود و هماهنگی‌هایی میان این ادارات صورت گیرد که این روند به طول انجامید. 

معاون امور مسکن شهری در پاسخ به زمان تحویل سند مسکن مهر شیبان، گفت: کارهای اداری با همکاری اداره ثبت شیبان در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال سندها به صاحبانشان تحویل داده شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار