تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۸۷۴۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیروهای حق‌التدریس جذب آموزش و پرورش می‌شوند
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از جذب و بکارگیری نیروهای حائز شرایط حق‌التدریس از سایر استان‌ها در این استان خبر داد.
  یوسف بهارلو با اعلام این خبر اظهار داشت: کسانی که شرایط لازم  را طبق بخشنامه وزارت آموزش و پرورش دارند و در سایر استان‌ها تا‌کنون جذب و سازماندهی نشده‌اند، می‌توانند به این اداره‌ کل مراجعه کنند. 

وی گفت: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آمادگی لازم را دارد تا در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط مندرج در بخشنامه ارسالی، از ابتدای مهر سال ۱۳۹۸ به صورت حق‌التدریس این نیروها را جذب و بکارگیری کند؛ این نیروها شامل نیروهای خرید خدمات، آموزش‌‌‌دهندگان نهضت و مربیان پیش‌دبستانی دولتی قبل از سال ۱۳۹۱ هستند.

بهارلو تصریح کرد: داوطلبان مشمول بخشنامه فوق می‌توانند مطابق با بخشنامه نسبت به تایید فرم‌ها، مدارک خود و پرونده را به اداره کل ارسال کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با کمبود نیرو مواجه هستیم و سعی خود را به کار خواهیم بست تا جذب بیشتری انجام دهیم.

بهارلو با اشاره به هدف جذب نیروهای حق‌التدریس گفت: در شهرستان‌های استان تهران حدود ۱۴ هزار معلم در کلاس‌های درس کم داریم و برای این کمبود، اقدام به جذب نیروهای حق‌التدریس و  بازنشسته کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و برای جبران کمبود نیرو، از مدیران و معلمان بازنشسته فرهنگی و از کمک مربیان و معلمان پرورشی برای پر کردن کلاس‌های استفاده می‌کنیم.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار