تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۸۷۴۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح "مهر با نشاط، حیات پویا، دانش آموز فعال"؛
توزیع تجهیزات ورزشی بین مدارس خوزستان
 معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: توزیع تجهیزات ورزشی بین مدارس خوزستان با اولویت مدارس مناطق کم‌برخوردار در قالب طرح " مهر با نشاط ، حیات پویا، دانش آموز فعال" آغاز شده است.

 محمود معزی بیان کرد: توزیع این تجهیزات از دوشنبه هفته جاری آغاز شده و ۴۰ منطقه آموزشی با نیازسنجی مدارس مناطق خود تجهیزات ورزشی مورد نیاز را توزیع می کنند.

وی با بیان اینکه این تجهیزات ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تهیه شده اند گفت: این اقدام در راستای برقراری عدالت آموزشی در بین دانش آموزان مدارس سراسر خوزستان اجرا شده است.

وی بیان کرد: این طرح با هدف ارتقای شاخص های تربیت بدنی مدارس با اولویت مدارس مناطق کم برخوردار ، بهبود وضعیت سلامت و تندرستی دانش آموزان این مناطق اجرا شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان افزود: اعتبار مورد نیاز خرید این تجیهزات از محل کمک خیران آموزشی است و وسایلی همچون انواع توپ فوتبال، والیبال، هندبال، بسکتبال و تور والیبال و هندبال و سایر وسایل ورزشی خریداری شده است.

بر اساس گزارش ایرنا همچنین ۳۸۹ مدرسه در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای خوزستان زیر پوشش طرح جامع حمایتی قرار دارند که در قالب آن ، تجهیزات مورد نیاز آنها اعم از ورزشی و آموزشی تهیه و در بین این مدارس توزیع می شود. از پارسال تاکنون ۲ محموله تجهیزات مورد نیاز این مدارس در خوزستان توزیع شده است.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در ۹ هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار