تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۸۷۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
15 مهر، آخرین مهلت شرکت در مسابقه ملی عکس "سیلاب"

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه ملی عکس سیلاب می‌توانند تا 15 مهر آثار خود را ارسال کنند.

علی یاری اظهار کرد: مسابقه ملی عکس سیلاب در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در  این مسابقه می‌توانند تا 15 مهر آثار خود را ارسال کنند.

وی افزود: با توجه به وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور، محدودیتی برای شرکت عکاسان وجود ندارد و عکاسان غیر دانشگاهی نیز می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند در قالب مجموعه عکس یا تک عکس در مسابقه شرکت کنند؛ درصورتی‌که عکاسان بخواهند مجموعه عکس ارسال کنند می‌توانند تا هفت عکس را برای داوری به این مسابقه ارسال کنند.

یاری بیان کرد: جایزه نفر برگزیده در این مسابقه سه میلیون، نفر دوم دو و نیم میلیون و نفر سوم دو میلیون تومان است. همچنین سه نفر شایسته تقدیر نیز معرفی خواهند شد.

وی گفت: داوران این مسابقه سید عباس میر‌هاشمی، حسن غفاری، ساتیار امامی، حسن جلودار و مجید رمضان‌پوراصفهانی هستند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: مهلت پذیرش آثار تا 15 مهر است و درصورتی که این مهلت تمدید نشود، 18 مهر زمان داوری آثار خواهد بود. همچنین نیمه آبان مراسم پایانی برگزار می‌شود و آثار برتر به نمایشگاه راه می‌یابند.

یاری بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره‌کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شبکه ملی جامعه و دانشگاه خوزستان و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز خواهد بود.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند به سامانه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به نشانی http://farhangi.scu.ac.ir مراجعه کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار